.

Η αγαπημένη μου χριστουγεννιάτικη γωνιά

By 12/20/2013 , , , ,

Όταν είδα το διαγωνισμό της Άννας ενθουσιάστηκα. Στο μυαλό μου φέτος είχα αποφασίσει να φτιάξω μία γωνιά γλυκιά και κατακόκκινη. Και ήμουν σίγουρη ότι αυτήν ακριβώς θα έβαζα στον  διαγωνισμό.




Η αγαπημένη μου γωνιά λοιπόν φέτος είναι ο μπουφές με τα γλυκά. Τις κατασκευές με τις γυάλες τις φτιάξαμε με τα παιδιά.  Χρησιμοποιήσαμε γλάστρες, πιατάκια πήλινα και κορδέλες. Γέμισαν καραμέλες και σοκολατάκια και έδωσαν έναν παιχνιδιάρικο τόνο στον μπουφέ. Παρεμπιπτόντως είναι ακόμα γεμάτα! Πιο πολύ ζητούσαν καραμέλες και σοκολάτες όταν ήταν στο ντουλάπι παρά τώρα που τα έχουν μπροστά τους.






Στη  πιατέλα που κρατά ο αρκούδος   έβαλα τρουφάκια και στα μπολ τα καταπληκτικά μπισκότα της Ερμιόνης . Βέβαια ο μπουφές αυτός αλλάζει μέρα με την μέρα όψη αφού τελείωσαν ήδη τα τρουφάκια και τα μπισκότα (μέχρι και στο σχολείο τα έπαιρναν) και πλέον  αντικαταστάθηκαν από τα μελομακάρονα της Κάλης ( απολαυστικά λέμε ) και τους κουραμπιέδες της μαμάς μου (ελπίζω να ανεβάσω σύντομα ανάρτηση με την συνταγή).




                                                            Πολλά γλυκά φιλιά σε όλους.


You Might Also Like

15 comments

  1. Μμμμμ γιαμι γιαμι μας τρεξαν τα σαλια πρωινιατικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα είναι όλα κοριτσάκι!!Μου αρέσει κι εμένα πολύ το κόκκινο για τα Χριστούγεννα!Καταπληκτική βρίσκω την κατασκευή σου με τις καραμέλες!!Το γυάλινο τι είναι?
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εμένα η αγαπημένη μου γωνιά αυτή θα ήταν! ;Oπου τα γλυκά και εγώ μαζί τους! Μπράβο πάντως γιατί μέσα σε όλα φτιάχνεις πολλά πράγματα και τα προλαβαίνεις. Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λαχταριστή η γωνία σου, κυριολεκτικά & μεταφορικά! Καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μμμ, μαράκι μου χριστούγεννα χωρίς κόκκινο δεν γίνεται! Αλλά πώς τα προλαβαίνετε όλα αυτά. Μπράβο οργάνωση! Χαίρομαιπ ου σου άρεσαν το μελομακάρονά μας!!! και του χρόνου!. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ όμορφο και ζεστό το μπλογκ σου με τα γιορτινά του!! :) όμορφη γωνιά, γεμάτη λιχουδιές!! και του χρόνου!!! Καλές γιορτές εύχομαι με υγεία!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφη η γωνιά σου!! Ζεστή και μέσα στην γλύκα! Πολύ έξυπνη η κατασκευή με τις γυάλες. Καλές γιορτές σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πωπω γλυκα!!! Τελεια κ νοστιμοτατη η χριστουγεννιατικη γωνια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΩΝΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ,ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφη η γωνιά σου Μαρία μου!!Καί τού χρόνου!!Καλά Χριστούγεννα!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία!
    Και του χρόνου με υγεία!

    Καλά Χριστούγεννα, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά, η γέννηση του Χριστού να φέρει αγάπη στις καρδιές όλων
    Πολύ όμορφα όλα..καλή επιτυχία στο διαγωνισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρόνια !!! Με υγεία!! Το δωράκι μου εμένα έρχεται κατα τις 22 του μηνός !!!! Εσένα ηρθε ;; Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή