.

Art party invitation

By 8/06/2013 ,

O Aύγουστος είναι ο μήνας  των γενεθλίων του μεγάλου μου γιου. Το κακό είναι ότι όλοι λείπουν διακοπές. Και εμείς μαζί. Αλλά πάντα κάτι θα κάνουμε για να το γιορτάσουμε. Φέτος όπως και πέρσι θα είμαστε στο χωριό. Έτσι είναι ευκαιρία για πάρτι με τους φίλους του εκεί. Πέρσι το πείραμα πέτυχε. Μαζεύτηκαν 25 παιδάκια και το διασκέδασαν. Φέτος λοιπόν το περιμένει πώς και πώς. Είπα λοιπόν να το κάνω πιο οργανωμένα. Τον ρώτησα πριν λίγο καιρό τι θέμα θα ήθελε να έχει το πάρτι. Με το μυαλό μου έβαζα χίλια δυο αλλά όχι αυτό που σκέφτηκε εκείνος. Ήθελε λέει ένα πάρτι με κατασκευές και ζωγραφική. Και επειδή μάλλον με είδε να τον κοιτάω απορημένη πρόσθεσε. Τόσες κατασκευές κάνεις δεν θα σου είναι δύσκολο. Θα μπορούσατε να πείτε όχι μετά από αυτό;



Βέβαια άλλο είναι να κάνεις το κέφι σου και άλλο να οργανώνεις 25 παιδάκια με εύρος ηλικιών από 3-13! Έψαξα , ξαναέψαξα και έχω αρχίσει να κατασταλάζω στις ιδέες. Σήμερα θα σας παρουσιάσω την πρόσκλησή μας. Μπροστά φαίνεται αυτή η παλέτα με τα χρώματα. Σας έχω δώσει την πηγή αν και εκεί είναι άχρωμη. Τα χρώματα τα πρόσθεσα εγώ.






                                                                     πηγή


                                                                Στην πίσω σελίδα έφτιαξα ένα μικρό ποιηματάκι.




Tώρα που γίνομαι εφτά είπα να το γιορτάσω
                                           Με χρώματα και με μπογιές θέλω να ξεσκάσω.                                            
              Να κάνω πολλές κατασκευές στον κήπο του παππού μου 
                        και να  γεμίσουν χρώματα   τα χέρια  του αδερφού μου               .
                             Μα πιο πολύ θέλω μαζί να κάνουμε τις τρέλες                       
Γιαυτό ντυθείτε πιο απλά  και όχι με δαντέλες.
Ελάτε λοιπόν το Σάββατο στις δεκαεφτά
Να περάσουμε όμορφα γύρω στις εφτά.


Ελπίζω να μην κρίνετε αυστηρά την ποιητική μου απόπειρα. Ήθελα να είναι πιο πολύ χιουμοριστική και όχι καλλιτεχνική. Θα ακολουθήσουν και άλλες αναρτήσεις αν και μάλλον θα έρθουν μετά το πάρτι για να έχω και εικόνες να σας δείξω. 




You Might Also Like

10 comments

  1. πολύ ωραία η απόπειρα! τσαχπίνικη!
    να τα εκατοστήσει ,με υγεία και να κατακτήσει όλα τα όνειρά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελεια ιδεα! τελικα ο μικρος σε εβαλε στην πριζα γιατι πολυ απλα σου εχει περισσοτερη εμπιστοσυνη απο οτι εσυ στον εαυτο σου! πολυ μου αρεσε το ποιηματακι! ειμαι σιγουρη οτι θα τα οργανωσεις ολα τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλλιτεχνική απόπειρα και άκρως καλλιτεχνικό το θέμα!! Καλή συνέχεια, είμαι σίγουρη ότι θα είναι ένα ξεχωριστό πάρτυ. Ο γιος έχει πολύ γούστο, από ποιον να το πήρε άραγε χιχιχι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφη η ιδέα σου Μαρία μου!!!
    Καί η πρόσκληση αλλά καί τό ποιημάτι πού τήν συνοδεύουν,είναι τέλεια!!!
    Νά τά εκατοστήσει τό παλικαράκι σου!!!Καλή επιτυχία!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέ-λει-ο!!!! Γέλασα πολύ με το ποιηματάκι.. άλλωστε κι εγώ τρελαίνομαι για ποιήματα,χιχι!!!! Για ιδέες σου στέλνω και το link με το πάρτυ της ανηψιάς μου. http://anthomeli.blogspot.gr/2012/11/blog-post_23.html
    Καλή διασκέδαση στο πάρτυ σας!!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ πολύ πρωτότυπο! προσωπικά δεν έχω δει ποιηματάκι σε πρόσκληση για πάρτυ! Θα το έχω υπόψη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ πολύ πρωτότυπο! προσωπικά δεν έχω δει ποιηματάκι σε πρόσκληση για πάρτυ! Θα το έχω υπόψη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εντελώς διαφορετικό από τα συνηθισμένα και με άποψη. Γιατί όχι? Πρόκληση για εσένα αν και είμαι σίγουρη ότι θα φτιάξεις πολύ όμορφα πράγματα. Ότι χρειαστείς μίλα! Πολλά φιλιά Μαράκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ καλό! Εγώ όπως προανέφερε η Κάλη το θέμα το έκανα στην κόρη μου. Αλλά είχα πολλές ιδέες ακόμα που στην αυλή θα ήταν καταπληκτικές. Αλλά τι να κάνω που την γέννησα Νοέμβριο!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά, το ποίημά σου είναι ΤΕΛΕΙΟ Μαράκι!!!! Και μετά μου λες εσύ...
    Αχ θα σε φάω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή