.

Πέδιλα για αγοράκια

By 7/10/2013 ,


Το καλοκαίρι προχώρησε για τα καλά  και η μαμά αμέλησε τα τα παπούτσια. Έτσι ήρθε ο καιρός να διαλέξουμε. Για πρώτη φορά η επιλογή δεν ήταν εύκολο να γίνει από κοντά σε κάποιο κατάστημα.  Αλλά πια αυτό δεν είναι και τόσο μεγάλο πρόβλημα. Ειδικά αν έχεις αγοράσει δεκάδες παπούτσια και ξέρεις τι βολεύει το παιδί. Όταν το αγόρι μου ήταν πιο μικρό ήθελα το παπούτσι να κρατάει από παντού και να μην είναι ανοιχτό ούτε από μπροστά ,ούτε από πίσω ώστε να αποφεύγονται τραυματισμοί στα δάχτυλα  αλλά και στη φτέρνα. Τώρα που μεγάλωσε είμαι πιο ελαστική και έτσι στα επικρατέστερα προστέθηκαν στυλάτα και αέρινα πέδιλα.



                                                                                       HARTLEY JUNIOR

















Έψαξα λοιπόν και κατέληξα σε αυτά που ήταν μέσα στα δικά μου πρότυπα. Φώναξε το αγόρι μου και κάναμε μαζί την επιλογή. Ενθουσιάστηκε που θα έκανε την πρώτη του επιλογή από το διαδίκτυο. Για να μην πελαγώσει με τα μοντέλα του τα έδειχνα ανά δύο. Συζητούσαμε το πόσο βολικά είναι , τα χρώματα και το στυλ. Είπαμε μεγαλώσαμε και τα θέλουμε trendy. Σε αυτήν την ανάρτηση βλέπετε τις τελικές μας επιλογές.  






 Και έτσι φτασαμε στην τελική δυάδα. Το πρώτο επιλογή της μαμάς και το δεύτερο δικό του. Η επιλογή η δική μου πιο κλασική, σοβαρή απόλυτα ταυτισμένη με τα γουστα μου. Αλλά τα παιδιά θέλουν χρώμα, στυλ και φαντασία. Για την ποιότητα δεν είχα θέμα ήταν και τα δύο της ίδιας εταιρείας οπότε η επιλογή είχε πια να κάνει μονο με το design.









                             Εσείς πιο πιστεύετε οτι διαλέξαμε τελικά;



You Might Also Like

13 comments

  1. Χμμμ, πιστεύω ότι διαλέξατε ή το 2ο ή το τελευταίο. Εμένα πάλι μου άρεσε το προτελευταίο...Όπως και να έχει μεγιά σας και καλοφόρετα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υποθετω ετσι οπως τα γραφεις οτι επιλεξατε καποιο απο το τελευταιο ζευγος! εγω παντως συμφωνω μαζι σου και δεν νομιζω οτι ειναι πιο κλασσικο! απλα πιο ήρεμο, θα το έλεγα! αλλά κάτι μου λέει οτι έκανες το χατήρι του μικρού και του πήρες το δεύτερο τελικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα!!Σάν τό πρώτο,πήρα στόν εγγονό μου!!!Πολύ άνετο παπούτσι!!
    Φιλάκια Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα!!Σάν τό πρώτο,πήρα στόν εγγονό μου!!!Πολύ άνετο παπούτσι!!
    Φιλάκια Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο.
    Σαν το πρώτο πήρα στο γιο μου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ νομίζω ότι πήρες το τελευταίο τελικά! Για πες, για πες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν το συζητώ, τα Geox είναι απίθανα παπούτσια, οπότε όποιο και να επιλέξατε θα το βολευτείτε!
    Η επιλογή σου μου αρέσει περισσότερο, αλλά κάτι μου λέει ότι τελικά υπερίσχυσε η γνώμη του μικρού κυρίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε, δεν συζητείται!! Το δεύτερο είναι πιο trendy!! Η δική σου επιλογή πιο κλασσική, αλλά και πιο σίγουρη όσον αφορά στους μικροτραυματισμούς! Για να δούμε .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Geox έχω αγοράσει κι εγώ για το γιο μιας φίλης και είναι πολύ ωραία, ο μικρός ενθουσιάστηκε!
    Με γεια του, στο τελευταίο πρέπει να καταλήξατε!

    Φιλάκια πολλά, καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χμμμμμ εμένα αν σκεφτώ σαν μαμά μου αρέσουν πολύ το δεύτερο και το τέταρτο. Αν όμως σκεφτώ όπως ο γιος μου, θα διάλεγα το τελευταίο!!! Ψηφίζω λοιπόν το τελευταίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επίσης, αυτό που έχω αποφασίσει εγώ πια, είναι στα πέδιλα, ο πάτος τους να μην είναι άσπρος! Λίγο να περπατήσουν σε χώμα ή να παίξουν, γίνεται ΚΑΤΑΜΑΥΡΟΣ και θέλει ΤΡΙΨΙΜΟ για να καθαρίσει! Με γεια και το καινούργιο καλοκαιρινό look. Μ΄αρέσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελικά έχετε δίκιο. Νίκησε ο μικρός!!! Άλλωστε είναι μεγάλος πια για να επιλέγει μόνος του. Αλλα όσο βλέπω την ανάρτηση μου έρχεται να πάρω και το Νο2 χιχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή