.

Πέντε φαγητά που αγαπώ

By 3/21/2013

Για μένα αυτή η βδομάδα του Hi - 5  είναι η πιο δύσκολη. Ολα τα αγαπημένα μου blog κάνουν ανάρτηση φαγητά και μάλιστα τα αγαπημένα τους. Που εννοείται είναι τα περισσότερα και δικά μου αγαπημένα.
Ετσι λοιπόν για να σας τυραννήσω και εγώ λίγο παραπάνω διάλεξα τα εξής:

1) Ενα αλμυρό κέικ.  Το έφτιαξα τωρα τελευταία σε κατι συναντήσεις και όλοι ενθουσιάστηκαν. Και εγώ μαζί.


2) Τις πατάτες φούρνου δεν τις πολυτρώνε τα παιδάκια μου εκτός αν είναι φτιαγμένες με κρέμα γάλακτος και τυριά.



3) Το ρυζόγαλο της μαμάς μου. Εγώ δεν το πετυχαίνω ποτέ. Την φωτογραφία πήρα απο την αδερφούλα μου.


4) Μπριζόλες αλλά και γενικά  ότι μπορεί να ψηθει στα κάρβουνα. Αλλωστε η περιοχή μας είναι γνωστή για την τσίκνα της.



5) Σοκολάτα. Οτι έχει σοκολάτα είναι απλά must  αλλά διάλεξα το φοντύ και τα αποτελέσματά του.



Τις επόμενες μέρες λέω να αναρτησω και μερικές συνταγούλες. Οχι καλέ το ρυζογαλο που δεν πετυχαίνει.




You Might Also Like

28 comments

  1. Μου άνοιξες την όρεξη. Όταν πάω σπίτι θα φτιάξω ρυζόγαλο :)

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι μας κάνεις. Είναι και η ώρα δύσκολη... είναι και νηστεία. Μας κόλασες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νοστιμιές βλέπω και θέλω οπωσδήποτε τη συνταγή για το αλμυρό κέικ γιατί έκανα ένα.....άστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τόσες γεύσεις έχω δει σήμερα και δεν μπορώ να μπω στην κουζίνα μιας και μια βλάβη του δικτύου ύδρευσης μας έχει αφήσει χωρίς νερό από τα χαράματα!!! Μένω με τις εικόνες σας προς το παρόν! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σοκολάτα rules!!! Και θέλω και τη συνταγή για το αλμυρό κέικ παρακαλώ!!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ και εγώ δοκίμασα να φτιάχω ρυζόγαλο και μου βγήκε...στόκος!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ρυζόγαλο ούτε να το δω!αλμυρό κέικ έφαγα πρωτη φορά εδώ στην Κάσο και ξετρελάθηκα!να μας δώσεις τη συνταγή ,γιατί μια λιγούρα μας έπιασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία τα πέντε αγαπημένα σου φαγητά και γλυκά! Το ένα πιο νόστιμο απ'το άλλο!! Καλό απόγευμα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το ρυζόγαλο της μαμάς είναι σταθερή αξία!!
    Γευστικότατες οι επιλογές σου Μαράκι!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη ανάρτηση και..πεντανόστιμη!!
    Περιμενουμε αναρτήσεις με συνταγές!
    φιλάκια*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλες οι επιλογές σου είναι αγαπημένες!! Περιμένω και εγώ την συνταγή για το κέικ! Φαίνεται υπέροχο!! Φιλιά, Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aχχ και χρωστάω ανάρτηση και πεινάω (δεν έχω μαγειρέψει τίποτα ακόμη) και γιατί βρε παιδί μου οι μαμάδες μας φτιαχνουν καλύτερο ρυζόγαλο (μου το κοπανάει και ο Γιάννης και η αλήθεια είναι ότι το δικό μου ρύζι βγαίνει πιο κρατσανιστό). Anyway, πάω να τσιμπήσω και να προετοιμάζομαι και εγώ σιγά-σιγά (για την ανάρτηση, μην τρέχω από Δευτέρα με 2 χρωστούμενα) .Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μμμμμμ ρυζόγαλο αγαπημένο, μπριζόλες κλασσικό σούπερ φαγάκι!!!
    Φοντύ σοκολάτας απίστευτο...τι βουτήξατε μέσα δεν βλέπω???? Μπανάνες ε?
    Και τις πατατούλες φούρνου θα τις ήθελα Μαράκι, μένεις και μακριά που να σε πάρει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το ρυζόγαλο πέρα απο νοστιμότατο είναι και πολύ θρεπτικό, ο συνδυασμός γάλα με ρύζι σχηματίζει αμινοξέα κρέατος!
    Αλμυρο κεικ πρώτη φορά ακούω, για πες...
    Λατρεύω Τσίκνα κι αγαπώ την περιοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. γιαμ γιαμ!!πολυ νοστιμα ολα!!ε βαλε μας και το ρυζογαλακι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μιαμ... μιαααμ!!! Το φοντύ μου "καρφώθηκε"... χεχε... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραίες οι φωτογραφίες σου αλλά εγώ τώρα ΠΕΙΝΑΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μμμ λαχταριστά όλα!!! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ε, τώρα αναμένουμε και τις συνταγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όλες οι λιχουδιές είναι τέλειες!!!! Λιμπίστικα τα πάντα!!!
    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ θα προτιμήσω τις μπριζόλες στα κάρβουνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ μαρεσει αυτο το παιχνίδι με τα φαγητά!!!και τα δικά σου ειναι όλα τρέλα!!!!!!θα τσιμπήσω λιγο απο όλα!!!!!!
    για την ώρα της γής δεν ενημερώθηκα και λυπήθηκα αλλα σαν συνήθεια στην καθημερινότητα μας κανουμε διάφορα ωστε να μην εχουμε σπατάλες στο ρεύμα η στο νερό....μαθαίνει και η μικρή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή