.

Ο Αη Βασίλης υπάρχει!

By 12/09/2012 ,

Τα παιδια μου μεγαλωνουν και ισως μια μερα ερθουν και με ρωτησουν αν υπαρχει Αη Βασιλης. Δεν ξερω τι λενε αρκετοι αλλα εγω πιστευω οτι υπαρχει. Και αυτο θα μαθω και στα παιδια μου. Υπαρχει στις καρδιες μας, στα ονειρα μας και ειναι κομματι της μαγειας των Χριστουγεννων. Δεν εχεις παρα να του γραψεις γραμμα και εκεινος θα σε βρει. Θα σας πω λοιπον τι γινεται στην δικη μας οικογενεια. 



                                


Όταν ήμουν μικρή διάβασα σε ένα βιβλίο ότι όλα είναι ένα ψέμα και η μαγεία χάθηκε. Δεν έγραφα και έτσι δεν έπαιρνα δώρο. Μέχρι που και η αδερφή μου έφτασε σε ηλικία που τα παιδάκια δεν πιστεύουν. Όμως εκείνη  δεν έπαψε να πιστεύει. 

Η αδερφή μου δεν παραδέχτηκε ποτέ ότι δεν υπάρχει. Έτσι έπαιρνε πάντα και δώρο από τον Αϊ Βασίλη. Άρχισα τότε να πιστεύω πάλι και γω. Και μου έφερνε και μ\ένα. Θυμάμαι μια χρονιά την αδερφή μου να έχει πατήσει τα 20 και ο καημένος ο Αϊ Βασίλης  να έχει φάει τον κόσμο για να βρει κουρδιστό ποντικάκι. Ή μια άλλη χρόνια καρουζέλ όταν δεν ήταν ακόμα στην μόδα .Εκείνη τη χρόνια έμενα μου έφερε τον μπαμπαστρουμφ  (στα 26). Και γω δεν πηγαίνω πίσω όπως βλέπετε. Τα τελευταία χρόνια μου φέρνει τον Ντόναλντ σε βιβλίο ,όχι περιοδικό. Όπως καταλαβαίνετε δεν εκμεταλλευόμαστε τον Αϊ Βασίλη. Δεν ζητάμε μεγάλα πράγματα. Ούτε ακριβά!

 Η μαγεία μπορεί να κρατήσει για πάντα. Ας είμαι 34 και φέτος θα γράψω γράμμα και θα μου φέρει. Αρκεί  να μην ζητήσω το laptop. Γράψτε και σεις γράμμα. Και βεβαιωθείτε ότι ο Αϊ Βασίλης το έλαβε το μήνυμα ότι πιστεύετε.

Σε ευχαριστώ αδερφούλα και σένα Αϊ Βασίλη !

You Might Also Like

22 comments

  1. Σαφώς και υπάρχει!!!! Κάτι ήξερε η αδερφή σου... ευτυχώς πείστηκες κι εσύ ν' αλλάξεις γνώμη! Φιλάκια, καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο βρε Μαρακι! Μαζι σου! Συμφωνω, υπαρχει κι ας ειμαστε Δεσποινιδες ετων 30+ (και βααααλε). Μπραβο και σε σενα αδελφη της Μαριας που της επεστρεψες την μαγεια του Αγιου Βασιλη!
    Μηπως φετος να ζητησουμε εκεινο το ταξιδακι στο ΜΙλανο;;; Ποτε δεν ξερεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο τον Αη Βασιλη ειπαμε ζηταμε μικρα πραγματα. Τα μεγαλα τα ζηταμε απο τον αντρα μας κατευθειαν.χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Ενωθείτε οι πιστοί !!!! Είμαι 35 και πιστεύω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγώ πιστεύω στον Άγιο Βασίλη. Και θέλω να τον γνωρίσω. Που θα μου πάει, θα το κάνω αυτό το ταξιδάκι στο Ροβανιέμι...

    Πάντως, σοβαρά τώρα, παρόλο που ξέρω ότι δεν υπάρχει στην πραγματικότητα, κάθε φορά όταν πλησιάζουν Χριστούγεννα μέσα μου λειτουργώ και συμπεριφέρομαι σαν να υπάρχει. Άρα, μάλλον καταβάθος...ίσως...θέλω...να πιστεύω στην ύπαρξή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ κι εγώ και ας είμαι ..50!!!!! Φιλάκια και να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Αγιος Βασιλης φυσικα και υπαρχει..κριμα να μεγαλωνουν τα παιδια με αυτην εντυπωση οτι δεν υπαρχει..χανεται η μαγεια και η ομορφια των παιδικων αθωων χρονων αλλα και των γιορτινων ημερων...
    πολυ γλυκια η αναρτηση σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O Αη Βασίλης έρχεται μόνο σε όσους πιστεύουν σε αυτόν! Μπορεί να μην σου φέρει αυτο που θα ζητήσεις (είναι και δύσκολες οι εποχές ακόμα και για έναν Άγιο), αλλά σημασία έχει το να πιστεύεις στο θαύμα! Σε εσάς πότε έρχεται; Χριστούγεννα ή Πρωτοχρονιά; Σε εμάς έρχεται ή την ώρα που αλλάζει ο χρόνος (αν είναι ξύπνια τα ζουζούνια) ή την Πρωτοχρονιά το πρωί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και εγώ πιστεύω ότι υπάρχει και έτσι θέλω να μεγαλώσει και η κόρη μου!!!! Δεν μου αρέσει που τα προσγειώνουν τόσο απότομα τα παιδιά. Αν δεν πιστεύαμε ότι υπάρχει Αι Βασίλης θα χανόταν όλη η μαγεία των Χριστουγέννων!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχουουουουου! Τι διαβάζουν τα αθώα καστανά αμυγδαλωτά μου μάτια!
    Διεύθυνση δεν έχω, δέχεται και email?

    Πολύ τη χάρηκα αυτή σου την ανάρτηση, μου χάρισες χαμόγελο τεράστιο!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φυσικά και υπάρχει!!! Η κόρη μου είχε καταλάβει από νωρίς ότι ο Αγιος Βασίλης δεν είναι αυτός ο χοντρός κυριούλης με τον κόκκινο σκούφο κι απογοητεύτηκε...της εξήγησα όμως ότι ο Αγιος Βασίλης υπάρχει πάντα στις καρδιές μας!!! Ετσι μας επισκέπτεται κάθε χρόνο...αυτή είναι η μαγεία των Χριστουγέννων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και βέβαια υπάρχει,
    μη μας τον πάρουν κι αυτόν ....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπάρχη καί έρχετε από τήν Καισαρεία ο δικός μας Αη Βασίλης!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είσαι ένα μεγάλο παιδί και τέτοιο να μείνεις! Αη Βασίλης forever and ever!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαράκι μου με την παιδική ψυχή, πόσο μοιάζουμε!!!! Ε λοιπόν και στη δική μας οικογένεια το ίδιο συμβαίνει!!! Ακόμη μας φέρνει δώρα ο Αη Βασίλης!!!!
    Πολλά φιλιά Μαρία μου!!!
    Να είστε πάντα καλά, να σας φέρνει ο Άη Βασίλης δώρα κάθε Χριστούγεννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. λατρεύω Αη Βασίλη!!!!! :) και βέβαια υπάρχει!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και βέβαια υπάρχει και ακόμη και αν δεν ζητήσεις βρίσκει αυτός κάτι να σου φέρει για να τον θυμάσαι άκου που σου λέω σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πριν απο ενα μήνα εγραψε γραμμα η μικρη μου στον Αη Βασιλη να 'κατοχυρωσει' το δωρο μην τυχόν και την ξεχασει ...χεχε.....πιστευουμε και μεις,βαλαμε και τις καλτσουλες στο τζακι ....δεν εμεινε πολύ καιρός ερχεται οπου ναναι!!!καλες γιορτες Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παρακαλώ! υποχρεωση μου να στο θυμιζω.... και ναι ειμαι 28 και πιστευω. Ονειρο μου να παω να τον βρω στη Λαπωνια ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΩ...... και φετος ολο κ κατι θα βρω να ζητησω που θα ταλαιπωρησει τον Αγιο Βασιλη οποτε να εισαι σε επιφυλακη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι γλυκιά ανάρτηση...μπράβο βρε Μαρία που μεταφέρεις τόσο όμορφα την μαγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή