.

Στερητικά συμπτώματα μαμάς

By 7/08/2012




Σήμερα το μεγάλο μου ζουζούνι έφυγε για το χωριό με τον παππού και την γιαγιά. Καθε καλοκαίρι δυσκολεύομαι να το δεχτώ οτι φεύγει.



Ναι ειμαι μια εξαρτημένη μαμά. Δεν με νοιάζει τι θα πουν οι άλλοι. Μου λείπει ήδη. Είναι τόσο ήσυχο το σπίτι. Παρόλο που το μικρό ζουζούνι έμεινε πίσω (είναι πολύ μικρός για να το αντέξει η καρδούλα μου)  επικρατεί μεγάλη ησυχία. Όταν είναι μόνο ο ένας στο σπίτι είναι πιο εύκολο.

Τουλάχιστον θα αφιερώσουμε στο μικρό αρκετό χρόνο.Σήμερα πότε παίζει ο μπαμπάς του μαζί του και ξεκουράζομαι εγώ και πότε το ανάποδο. Μου μοιάζει η Κυριακή ατελείωτη.Και κανονικά αυτό θα έπρεπε να ήταν τέλειο. Αλλά....

Αφήστε που το μεγάλο μου ζουζούνι ότα του έλεγα να μου τηλεφωνεί  μου είπε ''Α και θα αφήνω το παιχνίδι μου για να μιλάμε; Δεν θα περνάω έτσι ωραία.'' Συμφωνήσαμε να μιλάμε όμως μια φορά την ημέρα.

Ετσι για να απασχολήσω το μυαλό μου το έριξα στην ζωγραφική.Είχα παρει κάτι ειδικούς μαρκαδόρους και ότι έβρισκα μπροστα μου ... Πρωτα εβαψα κάτι χάντρες από πηλό για παιδικό βραχιολάκι. Αλλα δεν είναι έτοιμα ακόμα.

Μετά βρέθηκαν μπροστά μου δύο σορτσάκια του μικρού.Καλά βγήκαν.Μενει να δοκιμάσουμε την αντοχή τους στο πλυντήριο. Λεει οτι αντέχει μέχρι 60 βαθμούς αλλά πρέπει να μην σιδερωθούν με ατμό. Θα δούμε.


Μετ δοκίμασα σε γυαλί αλλά δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα. Οι metal άμως στο μπουκάλι δίνουν πιο όμορφη εικόνα.


Αν συνεχίσω έτσι με βλέπω να βάφω τους τοίχους.

Πρώτη μέρα στέρησης θα συνηθίσω.Σας αφήνω χτυπά τηλέφωνο.Το μωρό μου θα είναι.


You Might Also Like

19 comments

  1. Καλά να περνάς και συ και τα παιδάκια σου.
    καλά κάνεις και το στέλνεις στους παπούδες, τουχρόνου να στείλεις και το μικρό. Τα παιδιά πρέπει να ξεκολάνε απο τους γονείς έστω για λίγους μήνες το χρόνο.
    φιλιά πολλά να είστε πάντα καλά εσύ και η οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτα ξεκολανε Μαρια μου εγω δεν ξεκολαω.φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία σου βγήκαν. Εμένα τα χρώματα άντεξαν στο πλυντήριο ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες της εταιρίας. Όσο για το ζουζούνι σου, να σκέφτεσαι ότι ξεσκάει και παίζει ασταμάτητα!!! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημερα θα τα βαλω στο πλυντηριο και θα δουμε!Οτι ξεσκαει οντως.Του λειπει βεβαια ο αδερφος του.Σημερα το βλεπω πιο ψυχραιμα.Φιλακια.

      Διαγραφή
  4. θέλω να στείλω και τα δικά μου στους παππούδες σας!!!!! χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν στειλουμε και τα δικα σου ισως μας τα στειλουν ολα πακετο πισω.Ετσι θα ερθει και το ζουζουνι μου.

      Διαγραφή
  5. Μάνα κουράγιο !!! Σε καταλαβαίνω απόλυτα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα.Γιατι κανω λιγο λες και πηγε φανταρος που λενε.Καλε με φανταζεστε να κανω και τοτε ετσι;

      Διαγραφή
  6. ωραία βγήκαν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bravo!!!!!!!!!!! αν κ αν προσπαθούσα να τα κανω εγώ δεν θα έβγαιναν με τπτ.. λοοολ δεν ειμαι καλή σ'αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ ασχολεισα με μοδα και ομορφια εγω με χειροτεχνιες.Μην τα μπερδευουμε.φιλακια

      Διαγραφή
  7. Να λες καλά που μπόρεσες και το έδωσες να πάει να ξεσκάσει το παιδάκι στην εξοχή!Εμένα δεν τα παίρνει η μαμά μου γιατί φοβάται μόνη της...για να τα χωρίσω ούτε λόγος οπότε κάνουν υπομονή κι αυτά μέχρι να πάμε διακοπούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τζενη μου καλωσηρθες.Και γω πρωτη και τελευταια φορα που τα χωριζω.Βλεπεις το ενα ειναι 6 και το αλλο ουτε 2 .Του χρονου ομως που θα μιλαει κανονικα θα την εχω ασχημα αν τα χωρισω. Ευτυχως ειμαστε τυχερη και εχουμε 2 παππουδες και 2 γιαγιαδες καλα προπονημενους που τα ειχαν και τα δυο απο μικρα καθημερινα.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλυκιά μανούλα!!! Σε καταλαβαίνω αν και θα ήθελα πολύ να είμαισ τη θέση σου....χεχε!! Πάντως ο μισεμός σε έκανε πολλλή δημιουργική και αυτό νομίζω θα σου βγει σε καλό...αρκεί να έρθει γρήγορα ο μικρός γιατί μα΄αλλον θα βάψεις και τους τοίχους όπως λες....Σε ευχαριστώ για τα υπέροχα και ενθαρυντικά σου σχόλια.Με συγκινείς και μας δίνεις κουράγιο....σε όλη την οικογένεια ΚαΠα....φιλιά.Να είστε όλοι καλά! Σε ευχαριστώ...το μπλογκ σου είναι υπέροχο...η χαρά της ζωής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ μωρέ..σε καταλαβαίνω..είναι δύσκολο πολύ..Τουλάχιστον ξεσκάει και παίζει όλο χαρά! Πάντως καλά και δημιουργικά το αντιμετωπίζεις! Ψύχραιμη είσαι τελικά! Και μια χαρά τα σορτσάκια! Να μας πεις τι έγινε με το πλυντήριο-αν αντέχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία μου αυτό που νιώθεις είναι υπέροχα τρυφερό! Θα σου έλεγα να μη στενοχωριέσαι γιατί όπως κι εσύ παραδέχεσαι το παιδάκι σου περνάει υπέροχα στο χωριό, διαφορετικά δεν θα ήθελε να πάει και φυσικά θα σε έπαιρνε συνέχεια τηλέφωνο κλαίγοντας κλπ... οπότε μια χαρά! Έκανες τη σωστή επιλογή! Θα σου έλεγα να απολαύσεις την λίγη ξεκούραση που σου προσφέρει το να έχεις μόνο το μικρό σπίτι και να του αφιερώσεις πολύ πολύ πολύ χρόνο! Μιλάω ως δευτερότοκη κι έχοντας αδυναμία στα δεύτερα που συνήθως μεγαλώνουν στη σκιά των μεγάλων! Πολλά φιλιά κι ένα γλυκό στο κεφαλάκι του μικρού και τρισχαριτωμένου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικα οντως ο μικρος δεν τον αναζηταει πολυ.Την καταβρηκε με την προσοχη που του δινουμε.Εγω σαν πρωτοτοκη δεν θα συμφωνησω παλι μαζι σου (χαχα). Παντως και τα πρωτα και τα δευτερα αναζητουν παντα την προσοχη.Και αυτο που καταλαβα αυτες τις μερες ειναι οτι αν τα προσεχω πιο πολυ γκρινιαζουν λιγοτερο.φιλακια πολλα.

      Διαγραφή
  13. εγώ το παθαίνω τις τελευταίες μέρες το στερητικό! Τι πρώτες μέρες ξεκουράζομαι! Γεμίζω μπαταρίες!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή