.

Μια σκηνή στο σαλόνι

By 5/30/2012 ,




Το Σάββατο που μας πέρασε ρώτησα τον μεγάλο μου γιο (5,5 χρονών)  αν θα ήθελε να κάνουμε ένα μικρό πάρτι. Αφορμή  ήταν η EUROVISION. Βλέπετε στον δεύτερο ημιτελικό είχε δει κάνα δυο τραγούδια και του υποσχεθήκαμε με τον μπαμπά του ότι θα τον αφήναμε να δει  περισσότερα το Σάββατο. Φυσικά γνώριζα ότι κάτι τέτοιο τελικά θα τον έκανε να βαρεθεί  και έτσι το Σάββατο το πρωί πρότεινα το οικογενειακό μας πάρτι να εμπλουτιστεί με μια αυτοσχέδια σκηνή ,κεριά, λιχουδιές  και όλα αυτά με την άδεια μου στο σαλόνι.

Το απόγευμα λοιπόν φτιάξαμε (εγώ και οι γιοι μου) κρεμούλες και κέικ και στήσαμε την σκηνή με πλαστικά στηρίγματα και σεντόνια. Στρώσαμε και ένα σεντόνι κάτω, ανάψαμε κεράκια ,βάλαμε και ένα τραπεζάκι με ένα καρό τραπεζομάντηλο μπροστά από την σκηνή και  μερικές μαξιλάρες. Έτοιμο το σκηνικό.

Το πάρτι  ξεκίνησε λίγο νωρίς γιατί ο μικρός μας (20 μηνών)  δεν θα  άντεχε για πολύ. Έτσι αφού δεν είχε ξεκινήσει  η EUROVISION βάλαμε ένα παιδικό στο DVD . Όταν όμως τέλειωσε τα ζουζούνια μου ανακάλυψαν ότι είχε την ίδια ώρα ποδόσφαιρο. Μάλιστα ξεκινούσε νωρίτερα. Όπως είναι φυσικό  αποφάσισαν δημοκρατικά ότι θα βλέπαμε την Εθνική. Ο μικρός δεν άντεξε και πολύ και έτσι στις 9:30 ζήτησε να πάει για ύπνο. Ο μεγάλος με μεγάλο κόπο κατάφερε να δει και τα δυο ημίχρονα. Τον νύσταξαν λέει τα τραγούδια της EUROVISION που έβαλα να δούμε στο ημίχρονο. Δεν είχε και άδικο βέβαια. 

Το πιο σημαντικό είναι ότι περάσαμε υπέροχα και γελάσαμε πολύ. Εδώ  σας έχω και μερικές φωτογραφίες από το σκηνικό που στήσαμε.

You Might Also Like

15 comments

  1. χαχαχα!!!!!!
    Πολύ θα ήθελα να ήμουν από μια μεριά και να σας έβλεπα. Θα ήσασταν απίθανοι και οι τρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το μόνο πρόβλημα ήταν τα ψιχουλάκια στο σενόονι. Μετά τη λήξη του πάρτι και μέχρι το πρωί που μπήκε σκούπα τα μυρμήγκια το ριξαν έξω!!!!Και ξέρω οτι δεν είναι και η αδυναμία σου.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα!!!καλη επιτυχία στο παρτυ σου !!!ειμαι σίγουρη οτι τα μικρα σου σιγουρα θα το κατα χάρηκαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευτυχισμένες μικρές στιγμές!Γιατί τελικά,η ευτυχία είναι στιγμές!καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η σκηνή είναι και δικό μας αγαπημένο παιχνίδι!
    Καλημέρα, από το πάρτυ σου είμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αααααα, από τα αγαπημένα μας παιχνίδια!!!!Αυτό είναι ευτυχία παιδί μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκιές αναμνήσεις μου έφερε το πάρτυ σας! Να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τα καλύτερα πάρτυ είναι τα αυτοσχέδια και αυτα της τελευταίας στιγμης!!! είμαι σίγουρη ότι το ευχαριστηθηκαν και θα το ξαναζητησουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμένα η ανάρτησή σου μου έφερε πολύ χαρούμενες σκέψεις και αναμνήσεις από τα παιδικά μου χρόνια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ωχωχωχωχ!!! το βλέπω να μου έρχεται αυτό το "δημοκρατικό"...Με 3 άντρες στο σπίτι δεν έχω ελπίδες. Η σκηνή τέλεια! (απο το πάρτυ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχχχχ μου θύμησες τα σπιτάκια που κάναμε μικροί με τις μαξιλάρες του καναπέ....
    από το λινκ πάρτυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τρελαίνομαι Μαράκι για τέτοια πάρτι ;) Τα καλύτερα είναι...στρωματσάδα με σκηνή ή άνευ, παιδιά που το ευχαριστιούνται και αναμνήσεις που γεννιούνται από το τίποτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλα τετοια παρτυ καναμε κ εμεις μικρα...τωρα το εχουμε ξεχασει λιγο...καιρος να το θυμηθουμε παλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μια σκηνή στο σαλόνι...από αυτά που βλέπω και μου αρέσουν πολύ!!
    απλά πράγματα που όμως δημιουργούν τόσο όμορφες αναμνήσεις!!!Είναι από τα πρώτα που θέλω να εφαρμόσω από όλα τα υπέροχα που διαβάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λατρεύω αυτά τα αυτοσχέδια πάρτυ και χωρίς συγκεκριμένο λόγο!
    Τα έχω κι εγώ στο πρόγραμμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή