.

Μαμά κόψε το κήρυγμα (κι εσύ, μπαμπά, επίσης)

By 5/23/2014


Η σημερινή βόλτα στο βιβλιοπωλείο Κλεψύδρα δεν είχε σαν αποτέλεσμα να πάρουν τα παιδιά βιβλίο. Αλλά εγώ. Όταν η υπεύθυνη μου μίλησε για το  βιβλίο αυτό αρχικά σκέφτηκα ''Ουφ άλλο ένα  με παιδαγωγικές συμβουλές'' . Δεν τα συμπαθώ και πολύ όπως φαίνεται γιατί τις περισσότερες φορές τα βρίσκω απλές θεωρίες που φαντάζουν σωστές αλλά ανεφάρμοστες. Και το χειρότερο απευθύνονται σε μια άλλη πραγματικότητα. Είμαι Ελληνίδα μάνα πως να το κάνουμε. Δεν μπορώ να γίνω σε μία νύχτα Σουηδέζα. Ναι θέλω να διορθωθώ αλλά πως;


 Αφού επέμενε όμως το ξεφύλλισα. Αρκετή ώρα. Πάντα διαβάζω  λίγο από το βιβλίο πριν το αγοράσω. Και με τράβηξε αμέσως. Είχε πραγματικές ιστορίες και τρόπους με τους οποίους μπορείς να αντιμετωπίσεις τις διάφορες καταστάσεις.


Μαμά κόψε το κήρυγμα (κι εσύ, μπαμπά, επίσης) Ι

Συγγραφέας: Κική Τζωρτζακάκη

Μακέτα εξωφύλλου : Σωτήρης Παπαδήμας

Εκδοτικός οίκος: Καλέντης





Τελικά διαβάζοντας το όχι απλά έμεινα ευχαριστημένη αλλά κατενθουσιασμένη. Και λίγο σοκαρισμένη. Πρέπει να έχει κάμερες στο σπίτι μου και στα σπίτια των φίλων μου. Που ξέρει τη μαμά και την πεθερά μου; Να μην σας πω ότι έχει μιλήσει και με τους μαθητές μου. 


Όλα αυτά όμως είναι πολύ φυσικά. Αφού η συγγραφέας έγραψε το βιβλίο αυτό όχι μόνο με βάση την επιστημονική της γνώση αλλά και την εμπειρία της σαν μαμά,εκπαιδευτικός αλλά και σύμβουλος σε σχολές γονέων. Έχει μιλήσει με γονείς και παιδιά που ζουν στην ελληνική πραγματικότητα και που δεν διαφέρουν από όλους εμάς. 

Ο τόμος αυτός διαπραγματεύεται τις σχέσεις μέσα στην οικογένεια ,την ανατροφή των παιδιών , την καθημερινότητα αλλά και το σχολείο. Ένας χρήσιμος σύμβουλος για κάθε γονιό.

Μέχρι την επόμενη βόλτα μας μην ξεχνάτε πως καθημερινά πρέπει να φέρνουμε τα παιδιά μας σε επαφή με τα βιβλία.


You Might Also Like

6 comments

  1. Φαίνεται ενδιαφέρον!
    Συμφωνώ μαζί σου ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε σε μια νύχτα! αλλά εμένα μου αρέσει να διαβάζω έστω και αν κάποιες φορές φαίνονται εκτός τόπου κάποια βιβλία!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ενδιαφέρον!!! ευχαριστούμε Μαράκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου ακούγεται πολύ ενδιαφέρον! Οποτε διαβάζω τετοια βιβλία όμως απογοητεύομαι όμως γιατί δε μοιάζουν να έχουν εφαρμογή στα δικά μου παιδιά , ακόμη και αν προσπαθήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται.
    Θα το έχω υπόψη μου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αξιόλογη πρόταση Μαρία μου και μάλλον τη χρειάζομαι :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ερχεται καλοκαιρακι οποτε όλο και λιγο χρονο θα βρω να διαβασω κανενα βιβλίο! Μακαρι να μας εγραφες και την τιμούλα του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή