.

Δεντράκι για το παιδικό δωμάτιο

By 12/08/2013 , ,


Tα παιδιά έχουν ενθουσιαστεί με τις προετοιμασίες. Επιμένουν να στολίσουν και στο δωμάτιό τους δέντρο.  Μικρό όμως δεντράκι δεν έχουμε οπότε πρέπει να βρω μία εύκολη λύση να φτιάξω μόνη μου κάτι στο δωμάτιό τους.



Μία σκέψη είναι να αγοράσω μία αφίσα με ελατο από το βιβλιοπωλείο, να κόψω στολιδάκια και να τα κολλήσουν πάνω στο δέντρο τα παιδιά.



Μία δεύτερη είναι να βάλω τις μπάλες που περίσσεψαν στην πόρτα με φωτάκια σε σχήμα έλατου αλλά επειδή θα σπάνε συνέχεια θα το αφήσω για όταν μεγαλώσουν.



Η καλύτερη λύση για μικρά παιδιά είναι η κατασκευή με felt και στολίδια που να μπορούν να επανατοποθετηθούν από τα παιδιά.




Αυτή την λύση με τα μπαλόνια  την έχω ξεκινήσει για τον παιδότοπο. Έβαλα μέσα καραμελίτσες και γλυκάκια και τα φούσκωσα. Έκανα και το πλάνο για να θυμίζουν δεντράκι αλλά δεν καταφέρνω να τα κολλήσω στον τοίχο. Έτσι μένουν μέσα στη μέση και τα παιδιά κάθε μέρα σκάνε και από ένα για να πάρουν το θησαυρό. Με τι να τα έχουν κολλήσει άραγε;

Εσείς στολίζετε το παιδικό δωμάτιο;








You Might Also Like

16 comments

  1. εγω εξ απο ανεκαθεν στολιζω ολα τα δωματια του σπιτιου και το μπανιο μη γελας ....... η ιδεα σου με την αφισσα ειναι πολυ ομορφη στειλε μου ξανα την διευθυνση σου για το αναμνηστικό δωρακι του πανηγυριού σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω ότι τα παιδιά πράγματι ζούνε τις γιορτές διπλά όταν έχουν να βοηθήσουν σε τόσες όμορφες ετοιμασίες και στολισμούς!Πολύ χαρούμενες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για τα μπαλόνια δοκίμασες blue tack?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εμείς έχουμε ένα μικρό δεύτερο δεντράκι για το παιδικό δωμάτιο. Το στολίζουν οι μικρές μου εντελώς μόνες και το ευχαριστιούνται περισσότερο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χοχοοχοοχοχχχχχοοοοοοοο.......καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξεχωριστές όλες οι προτάσεις...αν και τις γυάλινες μπάλες και εγώ θα τις απέφευγα!!! Εξαιρετικό το felt και έχει και υπέροχα έντονα χρώματα που λατρεύουν τα παιδιά..!Νομίζω ότι και εγώ αυτό θα προτιμούσα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίες ιδέες! Για τα μπαλόνια, δοκίμασε ισχυρή χαρτοταινία ή ταινία διπλής όψεως. Έχουν καλή κολλητική ικανότητα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα που είναι όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η κατασκευή με φελτ είναι πραγματικά πολύ όμορφη και ότι πρέπει για πιτσιρικάκια!
    Στο δωμάτιο των κοριτσιών έβαλα φέτος ένα μικρό δεντράκι. Σίγουρα όταν μεγαλώσουν έχει να πέσει πολλή κατασκευή και ανυπομονώ!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πάρα πολύ όμορφες ιδέες !! μπράβο !! να ρωτήσω τί είναι το φελτ , πού το βρίσκω και αν υπάρχει κάπου κάποιο προσχέδιο για το δεντράκι , έτσι τόσο μεγάλο σαν της φώτο (με το φελτ) ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ενδιαφέρουσες όλες οι προτάσεις. Καλως σε βρήκα λοιπόν, θα τα λέμε συχνα γιατί μου αρέσει πολυ το blog σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νυχτερινέ μου επισκέπτη θα προσπαθήσω να σου απαντήσω. Το φελτ είναι είδος τσόχας. Σε μικρές διαστάσεις μπορείς να βρεις σε παιχνιδάδικα. Για μεγαλύτερα καλύτερα να αναζητήσεις σε καταστήματα με υφάσματα καθώς και σε καταστήματα με είδη χειροτεχνίας. Όσο για προσχέδιο θα ηταν δύσκολο να υπάρχει σε εκτυπώσιμη μορφή. Προτασή μου είναι να διπλώσεις ενα χαρτόνι στη μέση και να σχεδιάσεις το μισό από την μία πλευρα. Κόβοντας στην συνέχεια θα πετύχεις συμμετρία. Αν πάλι δεν το πετυχαίνεις ή αν δεν βρίσκεις τόσο μεγάλο κομμάτι τσόχας δημιούργησε τριγωνικά κομμάτια το ένα μεγαλύτερο από το αλλο τα οποία θα βάλεις από πάνω - κάτω σε αύξουσα σειρά μεγέθους. Εύχομαι να σε βοήθησα. Για οποια διευκρίνιση θελήσεις μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου και μέσω email.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!! και βέβαια με βοήθησες , και το πρωί θα πάω να βρώ όλα τα απαραίτητα για να το φτιάξω με τη μικρή μου πριγκιπισσούλα

      Διαγραφή
  13. Η ιδέα με τα μπαλόνια πολύ πρωτότυπη Μαρακι μου και η γλυκια φατσουλα μπροστα ενας γλυκας!! Να σου ζησει:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτοκόλλητα διπλής όψης για τα μπαλόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή