.

Ο πιο άνετος τρόπος να ψωνίζεις απο το διαδίκτυο

By 3/30/2018

Η Μεγάλη εβδομάδα πλησιάζει. Και πρέπει να γίνουν οι τελευταίες αγορές για τις γιορτές.  Ανοιξιάτικα ρούχα, παπούτσια, λαμπάδες, διακοσμητικά. Είτε είστε νονοί και νονές ,είτε γονείς , είτε παππούδες και γιαγιάδες είναι ώρα να κάνετε μια βόλτα στα μαγαζιά.

Μα αν δεν έχετε το χρόνο όπως εγώ  οι αγορές από το διαδίκτυο είναι η πιο εύκολη επιλογή.  Γενικά προτιμώ μια βόλτα στα μαγαζιά εκτός αν πρέπει να έχω και τα τρία παιδιά μαζί μου. Δεν συμμερίζονται βλέπετε πάντα την επιθυμία μου να μπω σε αρκετά καταστήματα  για να διαλέξω αυτά που θέλω. Οπότε όταν βγαίνω μαζί τους προτιμώ να πηγαίνουμε σε μέρη που τους είναι ενδιαφέροντα.



Έτσι  εδώ και αρκετό καιρό έχω στραφεί στο διαδίκτυο για αγορές. Το βράδυ όταν βάλω τα παιδιά για ύπνο έχω όλη την ελευθερία να περιηγηθώ σε όσα καταστήματα θέλω. Να συγκρίνω τιμές, κολεξιόν και να διαλέξω αυτό που μου αρέσει. Πολλές φορές μάλιστα ψάχνω από το κινητό μέσα στο ζεστό μου κρεβάτι.

Ξέρω ποια είναι τα μεγέθη των παιδιών μου και όπως πάω να ψωνίσω μόνη μου γι αυτά χωρίς να τα έχω μαζί μου, έτσι μπορώ να παραγγέλνω από το διαδίκτυο χωρίς να κάνω λάθη . Άλλωστε μπορείς να επιστρέψεις σε πολλά καταστήματα τα προϊόντα αν δεν σου κάνουν. Σε κάποια μάλιστα   χωρίς έξτρα χρέωση. Επιλέγω μαγαζιά τα οποία γνωρίζω και έχω ελέγξει την ποιότητά τους. Ειδικά όταν αγοράζω για τα παιδιά.

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι τα καταστήματα που υπάρχουν είναι πολλά και η αναζήτηση αρκετά χαοτική. Με έχω πιάσει να αφιερώνω αρκετές ώρες έτσι και να ξενυχτάω.  Μέχρι που ανακάλυψα το ntynomai.gr.  Μια ιστοσελίδα στην οποία βρήκα τα πάντα. Όλα τα προϊόντα καταχωρημένα ανα κατηγορία. Και μόλις διαλέξεις αυτό που σου αρέσει πατάς την εικόνα και βρίσκεσαι στο eshop του αντίστοιχου καταστήματος. Tα προϊόντα ανανεώνονται καθημερινά και υπάρχει μεγάλη ποικιλία.



 Εκεί θα βρεις όλα τα γνωστά καταστήματα της ελληνικής μόδας και μερικά διεθνή καταστήματα. Θα βρεις χιλιάδες γυναικεία ρούχα και αξεσουάρ, απίστευτα πολλά δώρα για τους άντρες που δεν ξέρουμε τι να τους κάνουμε δώρο. Και φυσικά τα καλύτερα brands  για τα παιδάκια μας. Και αν δεν ξέρεις τι να αγοράσεις  μπορείς να διαβάσεις τα άρθρα της ιστοσελίδας για να ξέρεις τι είναι στη μόδα.





Εγώ πάω να κάνω  τα τελευταία ψώνια. Μόλις έβαλα τα παιδιά για ύπνο και σκοπεύω αύριο να φτιάξω κουλουράκια οπότε και πάλι δεν θα έχω χρόνο . Τι λες πάμε βόλτα παρέα; 


You Might Also Like

3 comments

  1. Έχω αρχίσει να ψωνίζω και εγώ από το διαδίκτυο, αλλά αντιμετωπίζω και εγώ το πρόβλημα να βλέπεις πολλά και να μην μπορείς να αποφασίσεις.
    Λέω λοιπόν να σε ακολουθήσω στην βολτούλα στο ntynomai.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω ότι πρέπει να επισκεφτώ το site άμεσα μιας και έχω να πάρω δώρα για τους αγαπημένους μου πρίγκιπες και τη λατρεμένη μου πριγκίπισσα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή