.

Το φιλί της αγάπης

By 2/03/2015

Όταν πριν μερικές μέρες ο μικρός μου είδε ένα ζευγάρι να φιλιέται στην τηλεόραση φώναξε :
''Το φιλί της αγάπης!''.  
Τι εννοείς του είπα; 
''Μα σου λέω δίνουν το φιλί της αγάπης. Κρατάει πολύ ώρα .Όχι σαν τα πεταχτά τα δικά μας''
Και που το έμαθες αυτό; τόλμησα να ρωτήσω.
''Μου το έμαθε  ο συμμαθητής μου''



Τι απλά που βλέπουν την αγάπη τα παιδιά! Τόσο σημαντική που εκφράζεται με ένα φιλί. Ένα φιλί που κρατάει αρκετή ώρα. Και όμως όσο περνάει ο καιρός η καθημερινότητα κάνει την αγάπη να υποχωρεί, να κρύβεται. Δεν παύει να υπάρχει. Απλά δεν εκφράζεται τόσο συχνά. Και είναι αναγκαίο να έχουμε μία μέρα το χρόνο για να πούμε αυτό που αισθανόμαστε; Σίγουρα όχι. Αλλά αν το έχουμε αμελήσει ,ίσως είναι μια καλή ευκαιρία να ανάψουμε τη φλόγα.



Και δεν είναι ανάγκη να δείξει το ημερολόγιο  14 Φλεβάρη. Μπορούμε ένα οποιοδήποτε πρωινό να φτιάξουμε μια post-it καρδιά με αυτά που αγαπάμε στον άλλο. Τα μικρά , απλά , καθημερινά πράγματα που κάνουν την καρδιά μας να χτυπά.
- Με κάνεις να γελώ
-Με στηρίζεις
-Είσαι ο καλύτερος φίλος μου
- Με αντέχεις
- Με ηρεμείς
-Είσαι καταπληκτικός μπαμπάς
-Αλλά κυρίως  ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ



via


Και για εκείνους που είναι αναγκασμένοι να είναι χώρια ένα κουτί με καρδιές  μπορεί να χτίσει γέφυρες. Ένα γράμμα  που θα τοποθετήσουμε κρυφά στην βαλίτσα αυτού που φεύγει μπορεί να δώσει την απαραίτητη  δύναμη στην φλόγα της αγάπης να μην σβήσει.


via


Και τι θα πει είμαστε γονείς; Αρκεί να είμαστε ευρηματικοί. Να βγούμε ξανά ραντεβού. Να είμαστε ξανά ζευγάρι. Να ρωτήσουμε '' Θα με συνοδεύσεις στο χορό;'' Και όλα μπορούν να αρχίσουν από την αρχή.


via

Ας σερβίρουμε αύριο τον καφέ με ένα μπισκότο καρδιά και ένα φιλί στον άντρα μας.


via


Ας κάνουμε έκπληξη στην γυναίκα μας περιμένοντας την από την δουλειά με ένα μπουκέτο λουλούδια.



Η αγάπη είναι τόσο απλή αλλά και τόσο περίπλοκη όσο μία εξίσωση. Αλλά μπορεί να σου ανοίξει έναν φανταστικό κόσμο.




You Might Also Like

12 comments

  1. Πόσο δίκιο έχεις, Μαρία μου, και τι όμορφα που τα γράφεις! Εγώ του έφτιαξα καρδουλένια μπισκοτάκια το ΣΚ :)
    Πολλά φιλιά,
    ΑΘηνά
    Craftaholic.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ εγώ θα σταθώ σε αυτό που είπε ο μικρός σου!! και η δικιά μου έχει αρχίσει τις ερωτήσεις! εκεί μας θέλω! καθε φορα που φιλιουνται στην τηλεοραση δαγκωνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι γλυκόόόό!
    "Τ φιλί της αγάπης"!
    Μα είναι σκέτη γλύκα! Μες στην απλότητα και την αθωότητά τους, σου βάζουν τα γυαλιά!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο γλυκιά ανάρτηση αντάξια της γιορτής της αγάπης! Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με συγκίνησες Μαράκι! Έχεις δίκιο, η αγάπη βρίσκεται παντού γύρω μας, αρκεί να έχουμε μάτια ανοιχτά να τη δούμε! :) <3
    Να τον χαίρεσαι τον μικρό σου γλύκα! Μακάρι να μείνει αθώος για πάντα, με πολλή αγάπη μέσα στην καρδιά του! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραίο, και πόσο δίκιο έχεις!! Στα λόγια είναι όλα πολύ πιο απλά... αλλά στις πράξεις υστερούμε!! Μας καταβροχθίζει η καθημερινότητα και η μιζέρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη ανάρτηση Μαρία μου για την γιορτή του Αγ Βαλεντίνου. Πόσο εύκολα ακούγονται κάποια πράγματα και πόσο δύσκολα γίνονται όμως στη πράξη.Άτιμη καθημερινότητα! Φιλιά πολλά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου άρεσε πολύ ανάρτηση σου μα κυρίως τα λόγια του γιου σου! Δε με πειράζει να βλέπουν τα παιδιά μου το φιλί της αγάπης, αλλα να μη βλέπουν! Και μου θύμισες ότι μια απλή κίνηση μπορεί να κάνει τη διαφορά! Σ'ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μέσα από τα μάτια των παιδιών μπορεί κανείς να δει πιο όμορφα τα πάντα γύρω του.
    Κάπου παλιά είχα διαβάσει πως τα ζευγάρια δεν πρέπει να χάσουν το άγγιγμα μεταξύ τους. Ένα φιλί το πρωί όταν ξυπνάς, ένα φιλί όταν κάποιος φεύγει ή γυρνά στο σπίτι, ένα φιλί για κάτι όμορφο που έκανε ο άλλος. Το παιδί σου έχει τόσο δίκιο. Είναι μια πράξη αγάπης ένα φιλί. Αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω, θα ήθελα να μου πουν κάτι τέτοιο οι γονείς μου και να μη μου έλεγαν είναι ντροπή. Αλλά άλλες γενιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου άρεσε πολύ η ανάρτηση σου. Πόσο αληθινή!
    Θυμήθηκα ένα περιστατικό στο σχολείο πριν 2-3 μήνες.
    Ένας μικρούλης έρχεται όλο χαρά και μου λέει.
    -Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενος κυρία.
    -Μπράβο αγάπη μου. Γιατι ειδικά σήμερα;
    -Η μαμά με το μπαμπά χθες βγήκαν ραντεβού. Η μαμά έβαλε τα καλά της και ο μπαμπάς την περίμενε και τη φίλησε και της έιπε πως είναι όμορφη και την περίμενε στο αμάξι. Και η μαμά ήταν πολύ πολύ χαρούμενη και ο μπαμπάς μου το ίδιο. Και είμαι και εγώ...

    Ο μικρούλης είναι 7 χρονών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαράκι, τελικά έκανα την ιδέα με τα post it! Μπορεί να μην έχουμε καθρέφτη μεγάλο για να δημιουργήσω την καρδιά αλλά τελικά κόλλησα τα post it σε σχήμα χειλιών πάνω στο ντουλάπι της κουζίνας και μόλις πήγε να πάρει πιάτα για το πρωινό έπεσε πάνω τους! Τρελάθηκε σου λέω!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή