.

Party Diego

By 9/17/2014 ,

Πριν αρκετό καιρό (μιλάμε για πολύ αλλα είχε ξεχαστεί η ανάρτηση στα αζήτητα) είχε γενέθλια  το δεύτερο αγόρι μου. Αποφάσισα να του κάνουμε ένα μικρό πάρτι στο σπίτι με παππουδογιαγιαδεςνονους  και να ετοιμάσω κάτι και για το σχολείο του. Πρώτη χρονιά στον παιδικό και πρώτες μέρες σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό για όλα τα παιδάκια.

Τον ρώτησα λοιπόν να μου πει  με ποιον ήρωα θέλει να είναι η τούρτα του. Και μου απάντησε τον Diego. Μάταια προσπάθησα να του αλλάξω γνώμη. Γιατί ήξερα ότι δεν θα έβρισκα και πολλά πράγματα στην χώρα μας. Ανένδοτος. Και φυσικά δεν έβρισκα τίποτε. Τη λύση ήρθε να δώσει το ίδιο το nickelodeon με τα απίθανα printables που μπορείτε να βρείτε εδώ.



Εκτύπωσα  λοιπόν τον Diego και τον έδωσα για πλαστικοποίηση. Έτσι χωρίς ιδιαίτερο κόστος στολίστηκε η τούρτα μας.




Στη συνέχεια εκτύπωσα  το παραπάνω προσωπάκι σε πορτοκαλί χάρτινη σακούλα και το γέμισα με γλυκάκια (σοκολατακια και σοκοφρετάκια) που η δασκάλες μοίραζαν στα παιδιά όταν έφευγαν. Έτσι φτιάξαμε το σακίδιο διάσωσης του Diego





Επίσης τους έδιναν και από ένα εκτυπώσιμο ρολογάκι στο οποίο είχαμε κολλήσει ταινία διπλής όψης. Την εκτυπώσιμη μορφή του μπορειτε να δείτε εδώ.




Και φυσικά τους είχα ετοιμάσει και πολλές λιχουδιες (πιτσα, τυροπιτακια, κεφτεδακια, κτλ) με αποτέλεσμα να γλυτώσουν εκεινη την ημέρα τα φασολάκια. Το ποσο το χάρηκαν δεν λεγεται!!!

Το πάρτυ του όμως είχε και δώρα αφου η μαμά των διδυμων Θέμη και Κοραλία είχε την καλοσύνη να αγοράσει στον Βασίλη μου αυτό το σετ playdoh με το οποιο εχει ξετρελαθει.





Οι δασκάλες και οι συμμαθητές του του ετοιμασαν και μία κάρτα - βιβλιο με μία ζωγραφιά από ολους του τους φίλους.


Ευχομαι στηη ζωή σου αγόρι μου να είσαι τοσο χαμογελαστος οπως εκεινη την ημέρα.





You Might Also Like

5 comments

  1. να τον χαιρεστε Μαρακι μου!!! Πολυχρονος, γερός και τυχερός!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ω, τί όμορφα!!!
    Να το χαίρεσαι το παιδάκι σου και ναι: Πάντα να είσαι τόσο χαμογελαστός και ακόμα παραπάνω!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αναρτηση αυτη δεν ηταν προγραμματισμένη. Ειναι μια παλια που ηταν στο συρταρι αλλα μαλλον ηθελε πολύ να βγει σε σασ. Ετσι ανεβηκε από λαθος και ο μικρόσ μου δεν γιορτάζει αλλά οι ευχες σας με κανουν πολύ χαρουμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειδες Μαράκι μου; Αν θέλει κάτι να βγει στη φόρα θα βγει χαχαχα. Ε μα να μην δούμε όλα αυτά τα όμορφα χειροποίητα πραγματάκια που έφτιαξες; Ξετρελάθηκα με την τσαντούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηθελε να βγει. Εναμισι χρονο περιμενε στο συρταρι η ατιμη!χιχι

      Διαγραφή