.

Link party με giveaway!

By 5/29/2014 ,

Μια ακόμη Πέμπτη μαζί. Σήμερα το θέμα όπως είχα πει δεν θα είναι ελεύθερο. Και αυτό γιατί αύριο έχουμε γενέθλια. Γινόμαστε δυο χρονών. Πριν δυο χρόνια άρχισε το μαγικό μας ταξίδι στην bloggoσφαιρα. Και θέλω να το γιορτάσουμε μαζί. Γιαυτό το θέμα μας είναι ''Τουρτες''. Γιατί πως αλλιώς θα σβήσουμε κεράκια! Βέβαια αν δεν έχετε ανάρτηση με τούρτα  απλά βάλτε μία ανάρτηση σας με ένα γλύκισμα. Και επειδή σας το δυσκόλεψα λίγο θα σας ανταμείψω. 



Σήμερα λοιπόν θα έχουμε παράλληλα και έναν μικρό διαγωνισμό. Κάθε συμμετοχή θα μπει στην κλήρωση για αυτά τα όμορφα σκουλαρίκια σε σχήμα καρδιάς.Δυο καρδιές από εμένα για σας που με έχετε στηρίξει αυτά τα δυο χρόνια. Προφανώς δικαίωμα συμμετοχής έχουν μόνο bloggers  που θα αφήσουν σήμερα το link τους στο πάρτι. Δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτε άλλο. Αύριο θα γίνει η κλήρωση και ένας από εσάς θα είναι ο τυχερός.



Και οι κανόνες του πάρτι για μία ακόμη φορά.


Για να συμμετέχετε θα πρέπει:

Να αφήσετε το link μιας ανάρτησης σας που να ταιριάζει στο θέμα και όχι το link του blog σας.
Δεν αφήνουμε το ίδιο link σε δυο συνεχόμενα πάρτι.
Επισκεπτόμαστε κάποια από αυτά που συμμετέχουν αφήνοντας ίσως κάποιο σχόλιο.
Καλώς ήρθατε!

Αφήστε το link σας κάνοντας κλικ στο μπλε πλαίσιο.



Ο διαγωνισμός μας εληξε και νικήτρια είναι η Λαμπρινή με τη συμμετοχή Νο 13.

Σας ευχαριστώ πολύ ολους για την συμμετοχή!



You Might Also Like

16 comments

  1. Καλημέρα και καλή επιτυχία στο πάρτυ σου! (Που σίγουρα θα έχει!) Τα σκουλαρίκια είναι υπέροχα και λυπάμαι που δεν έχω γλυκό να συμμετέχω (Εχω μια ανάρτηση στα σκαριά βέβαια...) Συνταγή πίτσας κάνει; Χαχαχα! Τα συγχαρητήρια μου σε όποια τα κερδίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρονια πολλά στο σπιτάκι σου Μαρία μου!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!!
    Το δωράκι σου είναι υπέροχο! Κρίμα που κι εγώ δεν έχω κάτι! Αλλά δεν πειράζει!!!!
    Καλή επιτυχία στο πάρτυ σου!!!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόοοονια πολλά Μαρία!!!Να το χαίρεσαι το όμορφο blogάκι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και χρόνια σας πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά!! Απο ζαχαροπλαστική δεν έχω κάτι αλλά σας εύχομαι καλή επιτυχία!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Μαράκι!!! Χρόνια πολλά και δημιουργικά, και χαμογελαστά και υπέροχα στο σπιτάκι σου το όμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερα!!! χρονια πολλα!!! και τελειο θεμα σημερα...που κανω διαιτα! χαχαχαχα

    σας περιμενω και για καφεδακι στη γειτονια μου
    http://efzin-creations.blogspot.gr/2014/05/coffee-break-and-chat-blogger-party-13.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Μαράκι! Να χαίρεσαι το μπλογκόσπιτό σου και να συνεχίζεις να μας δίνεις ωραίες ιδέες με τις αναρτήσεις σου. Πολύ όμορφο το δωράκι σου και συγχαρητήρια σε όποια το κερδίσει. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα! Ουτε κι εγω έχω σχετική ανάρτηση για να συμμετάσχω αλλά δε με πειράζει καθόλου!!! Ξεκινώ τις blogοεπισκεψεις για να γλυκαθω!!!! Καλη επιτυχια για τον διαγωνισμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Μαρία μου! Σήμερα αξιώθηκα να λάβω κι εγώ μέρος, μετά από καιρό! Αρχικά νόμιζα ότι δεν είχα ανάρτηση με τούρτα, αλλά θυμήθηκα ότι είχα κι έτσι να μαι! :-) Πολύ όμορφα τα σκουλαρικάκια! Καλοκαιρινά! Φιλάκια πολλά και να είσαι καλά να μοιράζεσαι μαζί μας!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά στο όμορφο blog σου, που εύχομαι να μας κρατάει συντροφιά για πολλά, πολλά χρόνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά και δημιουργικά!!!Οι τούρτες είναι αγαπημένο θέμα μου οπότεεεεε,πάω να διαλέξω ποια να σου χαρίσω και επιστρέφω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια καλά...και έτη πολλά στο blogoσπιτάκι σου!!!
    Εύχομαι να είναι πάντα φιλόξενο (όπως τώρα..) ...εμπνευσμένο και ιδιαίτερο (όπως ήδη είναι..!).
    ..και οι θαυμαστές του να αυξάνονται και να πληθύνονται διαρκώς!!
    Χρόνια Πολλά Μαρία μου!!
    υ.γ. τέλειο και το δωράκι..λυπάμαι που δεν έχω καν φώτο από τούρτα να πάρω μέρος...
    .καλή επιτυχία σε όλες τις μαμαδοbloggers!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαράκι μου γλυκό... δυο χρόνια όμορφα, δυο χρόνια γεμάτα! Εύχομαι αλλά πολλά να μας κάνεις παρέα και να σου κάνουμε και να γεμίζει η ψυχή και η καρδούλα σου με χρώματα, αρώματα και πολλά πολλά γλυκά! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αν και δεν πρόλαβα τον διαγωνισμό εγώ προσωπικά εύχομαι χρόνια πολλά στο parents land και εύχομαι να συνεχίσεις να μας χαρίζεις όμορφες αναρτήσεις και για τα επόμενα χρόνια!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή