.

Ανοιξιάτικα παιδικά δωμάτια Νο2

By 5/14/2014 ,



Την προηγούμενη βδομάδα σας παρουσίασα μερικά παιδικά δωμάτια με θέμα την άνοιξη. Ελα όμως που στην αναζήτηση δεν κρατήθηκα και έτσι βγήκε και μία ακόμα ανάρτηση με θέμα ανοιξιάτικο.







Αυτό το δωμάτιο είναι η αδυναμία μου. Και ναι θα μπορούσα να φτιάξω το φράχτη και να βρω τα λουλούδια ,το τούλι και μοβ κουβέρτα. Άλλα αυτή τη τέλεια καρδιά όποιος ξέρει που μπορώ να την βρω σε νορμάλ τιμή φυσικά ας μου στείλει ένα μήνυμα. Δεν έχω κοριτσάκι αλλά άνετα τη βάζω στο δικό μου.


Contemporary Kids by Houston Photographers JONATHAN CALVERT | Interiors Photographer



Τώρα τελευταία το κίτρινο με το πράσινο χρώμα στους τοίχους με ενθουσιάζει αφάνταστα. Το δωμάτιο δείχνει τόσο φωτεινό, τόσο χαρούμενο και και αρκούν μερικά εύκολα και οικονομικά στοιχεία για να γίνει το λουλουδένιο όνειρο κάθε κοριτσιού.





Το δέντρο αυτό μου άρεσε πολύ σαν γωνιά. Και αν ακόμα δεν  μπορούμε να το σχεδιάσουμε μπορούμε να αγοράσουμε ένα αυτοκόλλητο τοίχου. Καμιά φορά όμως η λεπτομέρεια είναι που κάνει τη διαφορά. Τα  ράφια είναι σε καφέ χρώμα και  μπήκαν ακριβώς στην ίδια ευθεία με το κλαδί!






Σε αυτό το δωμάτιο κυριαρχεί η ζωγραφική. Το έχω ξαναπεί. Μην διστάσετε να δοκιμάσετε. Στο κάτω κάτω αν δεν βγει καλό μπορείτε να το βάψετε. Μην μου πείτε όμως ότι είναι δύσκολη μια τέτοια μαργαρίτα ή τα φύλλα που γεμίζουν τους τοίχους. Όσο για τα έπιπλα μάλλον τα αναγνωρίσατε. 


Eclectic Kids



Ξέρω ότι σε αυτή την ανάρτηση κάποιες από τις ιδέες δεν γίνονται τόσο εύκολα . Όπως αυτό εδώ το λουλούδι στην οροφή. Όμως μέσα από την bloggoγειτονια έχω γνωρίσει ανθρώπους που κάνουν θαύματα.   Που ξέρετε λοιπόν όλα μπορούν να συμβούν.


Την άλλη βδομάδα θα επιστρέψω με καθαρά αγορίστικο θέμα. Είναι η σειρά τους δεν νομίζετε;




You Might Also Like

6 comments

  1. Δεν ξέρω τι να πρώτο διαλέξω και φαντάσου δεν έχω παιδιά χαχαχα Το πρώτο δωμάτιο μου φαίνεται ονειρικό, η κατασκευή με το δέντρο εξαιρετική και η οροφή στη τελευταία φώτο μαγική!Ανυπομονώ να δω και τα αγορίστικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά τι φοβερά δωμάτια! Ειδικά το τρίτο είναι φανταστικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα δωμάτιο και ειδικά αυτό με το δέντρο, τα κλαδιά και τα ραφάκια δείχνει πανέμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το δυτερο δωματιο ειναι υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή