.

Ανοιξιάτικες μποτούλες!

By 3/31/2014 ,

Η άνοιξη μπήκε για τα καλά. Το θερμόμετρο ανέβηκε και δειλά δειλά θα αρχίσουμε να ντυνόμαστε πιο ελαφρά. Ένα από τα πρώτα πράγματα που  δεν χρησιμοποιούμε είναι και οι μπότες.




Και εδώ είναι που κάθε χρόνο αρχίζουν τα γιατί;;;; Εδώ και πολλά χρόνια ο χειμώνας θα με βρει  να φοράω σχεδόν αποκλειστικά μπότες ή μποτάκια. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα προτιμώ τις μπότες με επένδυση.  Και αυτό γιατί τα πόδια μου κρυώνουν πολύ. Αυτές τις μέρες λοιπόν είναι που πρέπει να τις αποχωριστώ αν και με βολεύουν πολύ.  Έχω την αίσθηση ότι αγκαλιάζουν το πόδι μου. Νιώθω πιο ασφαλής. Παραξενιά μου ξέρω αλλά  και συνήθεια τι  να κάνουμε.



Φέτος όμως θα κάνω το κέφι μου  για λίγο καιρό ακόμα. Και αυτό γιατί ανακάλυψα τις διάτρητες μπότες. Ιδανικές για την άνοιξη και για όσους σαν και μένα δεν θέλουν να τις αποχωριστούν!




Και σε όσους οι μπότες την άνοιξη συνεχίζουν να είναι too much υπάρχουν μποτάκια να καλύψουν  τις απαιτήσεις μας.



Ακόμα και διάσημες μαμάδες αποφάσισαν να δοκιμάσουν το στυλ. 



Εγώ θα τις δοκιμάσω σίγουρα. Εσείς;








You Might Also Like

9 comments

  1. Ψήνομαι πολύ να τις δοκιμάσω γιατί με τις μποτούλες μου είμαστε αυτοκολλητάκια και δεν είμαι έτοιμη να τις αποχωριστώ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι είναι πολύ στιλάτες και αεράτες!!Υπάρχει μεγάλη ποικιλία από αυτές για όλα τα γούστα! Καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφες.... μάλλον θα τις δοκιμάσω. Και το μποτάκι πολύ καλό....
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λατρευω τις μποτες!! καθε εποχη του χρονου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τις διάτρητες μπότες τις έχω ήδη δοκιμάσει και μάλιστα τις φορούσα και καλοκαίρι (βράδυ). Είναι πολύ καλή ιδέα. Φιλιά Μαράκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ όμορφες.
    Καλό μήνα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλα μία βόλτα από το blog μου να παίξουμε! https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7117160064807224798#allposts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε καταλαβαίνω απόλυτα με τις μπότες γιατί κι εγώ με το που θα κρυώσει ο καιρός με ένα ζευγάρι μπότες είμαι καθημερινά! Πολύ μού άρεσαν οι πρώτες ψηλές! Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπορώ να την αγοράσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή