.

Πως να μη χάνονται τα πράγματα των παιδιών σας και ενας διαγωνισμός

By 3/28/2014 ,


Σας έχει τύχει να χαθεί το μπουφάν του παιδιού σας; Να μπερδευτούν οι τσάντες τους γιατί όλα πήγαν και διάλεξαν το ίδιο σχέδιο φέτος;  Αγοράζετε άπειρα μολύβια, γόμες και ως δια μαγείας χάνονται; Εμείς το παθαίνουμε πολύ συχνά. Τελευταία μπερδεψαμε και το judoki μας. Ευτυχώς το ανταλλάξαμε με το ίδιο νούμερο! Έχει τύχει να φύγουν παιδιά με πιο κοντά μανίκια από την προπόνηση από αυτά που ήρθαν.  Έτσι άρχισα να ψάχνω λύσεις και μία φίλη μου σύστησε την εταιρεία  stickurname με προσωποποιημένες ετικέτες ειδικά για μαρκάρισμα αντικειμένων των παιδιών.  Επικοινώνησα μαζί τους και ενθουσιάστηκα με την Κωνσταντίνα, τις ιδέες της και κυρίως το πόσο σκέφτεται τα παιδιά και τους γονείς ώστε να δημιουργήσει ένα προϊόν χρήσιμο, οικολογικό αλλά και οικονομικό. Δεν θα σας μιλήσω άλλο εγώ. Καλύτερα να σας τα πει η ίδια η Κωνσταντίνα.






Αγαπητοί γονείς,

Ονομάζομαι Κωνσταντίνα  και είμαι η ίδια μητέρα δύο αγοριών 4 και 6 χρονών.

Σ’ ένα ταξίδι μου στο εξωτερικό έμεινα έκπληκτη από τις ετικέτες που χρησιμοποιούσε μια φίλη μου στην Αγγλία για τα σχολικά αντικείμενα των παιδιών της. Ήταν αυτοκόλλητες ετικέτες όμορφα σχεδιασμένες, πρακτικές και πάνω απ΄όλα ανθεκτικές στο πλύσιμο και στη χρήση στο φούρνο μικροκυμάτων. Όλα τα υπάρχοντα των παιδιών της είχαν το όνομά τους στα ρούχα, παπούτσια, μπουκάλια, τσάντες κ.λ.π. Εγώ πάλι συχνά έχανα τα μπουφάν και ρούχα των αγοριών μου στο σχολείο και βασανιζόμουν γράφοντας το όνομά τους με μαρκαδόρο στα ρούχα και στα κεσεδάκια φαγητού τους (αυτό σε καθημερινή βάση!)

Έτσι σκέφτηκα ότι ένα τέτοιο προϊόν θα ήταν πολύ χρήσιμο για τις Ελληνίδες μαμάδες. Όταν επέστρεψα ξόδεψα μήνες ερευνώντας τρόπους εκτύπωσης, κάνοντας δοκιμές σε υλικά αντοχής, γραφιστικές και web development ιδέες. Ερευνώντας με τον καιρό όλα τα υλικά έμεινα έκπληκτη από το γεγονός ότι εταιρείες παραγωγής ετικετών (και στο εξωτερικό), χρησιμοποιούν ακόμη βινύλιο PVC για την κατασκευή τους.

Σύμφωνα με έρευνες, οι επιπτώσεις του PVC στην υγεία των παιδιών είναι πολλαπλές όπως:

- Αυξάνει τις πιθανότητες δημιουργίας παιδικού άσθματος και διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών.
- Επηρεάζει αρνητικά τις μαθησιακές ικανότητες των παιδιών.

Σχετικές πληροφορίες για το θέμα μπορείτε να βρείτε στον διαδικτυακό τόπο www.chej.org.

Για τους παραπάνω λόγους αποφάσισα να συνεχίσω την έρευνά μου ψάχνοντας για υλικά PVC-FREΕ ώστε να καταφέρω να δημιουργήσω ένα προϊόν που θα έδινα εγώ η ίδια στα παιδιά μου. Έτσι κατάφερα να δημιουργήσω τις αυτοκόλλητες ετικέτες αντοχής STICKURNAME PVC-FREE.

Η δημιουργία της ιστοσελίδας μας www.stickurname.gr ήταν αναγκαία ώστε να δοθεί η ευκαιρία στις πολυάσχολες μανούλες να επιλέξουν μέσα από τα σχέδια, χρώματα και γραμματοσειρές, δημιουργώντας τις ετικέτες της αρεσκείας τους. Έπειτα να τις παραγγέλνουν on line με ασφάλεια, γρήγορα και πάνω απ΄όλα διασκεδαστικά.

Ελπίζω η προσπάθεια της STICKURNAME να βοηθήσει στην οργάνωση των μικρών μας φίλων και να χαρούν τη δημιουργία των ετικετών μας τόσο, όσο εγώ και οι συνεργάτες μου χαιρόμαστε που τις σχεδιάζουμε και τις παράγουμε.

Πάνω απ΄ όλα εύχομαι όλοι να χαιρόμαστε και να απολαμβάνουμε το μεγαλύτερο και σημαντικότερο ρόλο στη ζωή μας, το ρόλο του γονέα.

Με εκτίμηση
Κωνσταντίνα 






Εγώ  να σας πω ότι ψάχνοντας τη σελίδα ανακάλυψα πολλές θέσεις που θα  μπορούσα να τοποθετήσω τις ετικέτες. Στην stickurname  μπορείτε να βρείτε  μικρές ετικέτες, ονομαστική καρτέλα για παιδικές τσάντες, μεγάλες ετικέτες, μίνι ετικέτες που ήταν διακριτικές, ετικέτες για πιπίλες,  για παπούτσια και φυσικά ετικέτες για ρούχα.  Το καλύτερο είναι ότι υπάρχουν πακέτα οικονομικά για το νηπιαγωγείο, το σχολείο και άλλα.  Δεν θα αφήσω τίποτα αμαρκάριστο!





Ξέρω ότι τώρα τελειώνει η σχολική χρονιά αλλά έρχονται οι διακοπές και οι κατασκηνώσεις. Και θα θέλαμε φυσικά τα παιδιά μας να διασκεδάσουν έχοντας όλα τους τα αντικείμενα. Γι αυτό και ζητήσαμε από την Κωνσταντίνα να μας δώσει την ευκαιρία  να χαρίσουμε σε ένα τυχερό παιδάκι  ένα πακέτο κατασκήνωσης. 



Πακέτο κατασκήνωσης

Σύνολο ετικετών: 89 τεμάχια

Ετικέτες για ρούχα, παπούτσια, πιάτα, ποτήρια, οδοντόβουρτσες, φακούς, σεντόνια, πετσέτες και ό,τι άλλο χρειάζεται ένα παιδί για την καλοκαιρινή κατασκήνωση. Όλα σ΄ενα πακέτο!

Οι ετικέτες STICKURNAME αντέχουν:  
Στις πλύσεις στο πλυντήριο πιάτων
Στο φούρνο μικροκυμάτων

Το υλικό  ΔΕΝ περιέχει PVC.

Το πακέτο περιέχει:
15 ετικέτες αντοχής
32 ετικέτες για ρούχα
12 ετικέτες για παπούτσια
28 μίνι ετικέτες
2 ονομαστικές καρτέλες για τσάντες

Όροι διαγωνισμού



Για να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα συμμετοχής. Καμία συμμετοχή εκτός της φόρμας δεν θα θεωρείται έγκυρη.
Υποχρεωτική συμμετοχή
  • να κάνετε share τον διαγωνισμό στο facebook 
  • να κάνετε like στην σελίδα μου στο facebook  

  • να κάνετε like στην σελίδα του Stickurname 
Το giveaway κλείνει στις 5 Απριλίου του 2014 και μπορούν να λάβουν όλοι μέρος όσοι διαμένουν στην Ελλάδα και την Κύπρο. Πρέπει να είστε άνω των 18 για να λάβετε μέρος και αυτό γιατί θα πρέπει να μου στείλετε προσωπικά σας στοιχεία αν κερδίσετε (όπως Όνομα, Διεύθυνση και τηλέφωνο)
Ο τυχερος νικητής θα ανακοινωθεί εδώ στο blog αλλά και στο fb στις 6 Απριλίου 2014. Θα ενημερωθεί και μέσω mail και μέσω facebook, αν διαθέτει, για το δώρο που κέρδισε και θα έχει 5 ολόκληρες μέρες να επικοινωνήσει μαζί μου και να μου στείλει τα στοιχεία του για να τα δώσω και εγω στο stickurname  για να του αποσταλεί το δώρο του. Αν ο νικητής δεν απαντήσει στο παραπάνω χρονικό περιθώριο, θα κληρωθεί νέος νικητής στην θέση του. Το δώρο θα σταλεί από το stickurname και δεν θα έχω καμία ευθύνη σε περίπτωση καταστροφής ή απώλειας του.
To δώρο προσφέρεται από το Stickurname και εγώ δεν πληρώνομαι για την διεξαγωγή του διαγωνισμού.
Η συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ.
Καλή επιτυχία!!!!

Φόρμα συμμετοχής





a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

39 comments

  1. Κορίτσια μου εγώ δεν θα πάρω μέρος γιατί η Μελίτα μου είναι πολύ μικρή ακόμα... αλλά τρελάθηκα με την ιδέα!!! Μπράβο σας! Καλή επιτυχία! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φανταστικα ειναι για τα παιδια μου..ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΑΛΙΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι τελεια!!!! για τα τρια ανηψια μου θα ηταν σουπερρρρρρρρρρρ :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΩΡΟ. ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΤΑ ΑΦΗΝΕΙ ΟΠΟΥ ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΑΝΟΥ. ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επιτέλους και στην Ελλάδα αυτές οι τέλειες ταμπελίτσες! Ευχαριστούμε για το δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο SaveAndWin.GREECE, δείτε τον εδώ: http://www.saveandwin.gr/xDoUj

    Καλή Επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια ιδέα!μακάρι να κερδίσω για τα παιδάκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σαν μητέρα αγοριού εχω πικρή πείρα με απώλιες στο σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαράκι μου ο διαγωνισμός είναι φανταστικός και απόλυτα χρήσιμος!!! Ενθουσιάστηκα λέμε. Βέβαια να συμμετάσχω δεν μπορώ λόγω ΦΒ αλλά ήθελα να καταθέσω πως δεν γνώριζα για τις ετικέτες αυτές και πραγματικά τις λάτρεψα!!! Πολλά πολλα συγχαρητήρια στην Κωνσταντίνα και σε σενα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εταιρεία έχει site γιατί δεν έχεις βάλει λινκ;

      Διαγραφή
    2. Εχει γραφτει το site αλλά εχεις απόλυτο δικιο. Μεχρι το απόγευμα θα εχει διορθωθει. Χιλια ευχαριστώ Δημητρα.

      Διαγραφή
  10. τι υπέροχα που είναι!!! ευχαριστούμε πολύ!! εγώ θα παίξω για το ανιψάκι μου!!! φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΑΧΞΟΓΛΟΥ31 Μαρτίου 2014 στις 3:15 μ.μ.

    φοβερη ιδεα!!τα θελω για τα πιτσιρικια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εχω τρελα με τις ετικετες και την ιδια τρελα έχει και η κορουλα μου!!! Ειναι μοναδικες και υπεροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπεροχο δωρο σας ευχαριστουμε.δεν ηξερα οτι υπαρχει κατι τετοιο ειναι οτι πρεπει για τον μεγαλο μου που εχει διασπαση προσοχης και διαφορα αλλα και τα χανει ολα στο σχολειο.

    ΧΡΥΣΑ ΝΤΟΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ωραιο μακαρι να ειμαι η τυχερη

    Βούλα Σιώκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν το πιστευωωωωωωωωωωωωω
    τελειαααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή