.

Αφιερωμένο στον Μίκυ Μάους

By 8/31/2013

Επιτέλους γυρίσαμε στη βάση μας. Οι διακοπές τελείωσαν και ετοιμαζόμαστε για τη νέα σχολική χρονιά. Σκεφτόμουν να σας παρουσιάσω σχολικές τσάντες, κασετίνες αλλά και αθλητικά παπούτσια για την ώρα της γυμναστικής. Στις ειδήσεις όμως άκουσα ότι το αγαπημένο μας Μίκυ Μάους δεν θα εκδίδεται πλέον στην Ελλάδα.



Οι ιστορίες  που μας κράτησαν συντροφιά στα παιδικά μας χρόνια αλλά και σε μεγαλύτερες ηλικίες δεν θα εκδίδονται πλέον. Η κρίση επηρέασε και τον αξιαγάπητο ποντικό με την παρέα του. Νιώθω πολλή  τυχερή που εγώ και ο άντρας μου έχουμε κρατήσει πολλά περιοδικά για να διαβάζουν τα παιδιά μας. Είχα τόση χαρά φέτος  το καλοκαίρι που έβλεπα το μικρούλη μας για πρώτη φορά  να διαβάζει στις διακοπές τα Κλασικά που είχαμε πάρει μαζί μας. Αλλά δυστυχώς άλλο ένα τέλος της εποχής μας.

                                                                            Disney

Μόνο σε τέτοιες  πρωτότυπες τσάντες θα μπορέσουμε να προσφέρουμε στα παιδιά μας την πλέον διάσημη  φιγούρα του πλανήτη. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου έστω και την τελευταία στιγμή να ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις και να αγοράσω το νούμερο 304 Κόμιξ.

                                                               Καλό σας βράδυ.

                 


You Might Also Like

8 comments

  1. Αχ τι κρίμα! Δεν το ήξερα! Ευτυχώς κρατήσατε τα δικά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε το ηξερα...Εχω σταματησει χρονια βεβαια να το αγοραζω...Το διαβαζα ομως απο τους μαθητες μου.Παντα τους λεω να εχουν ενα βιβλιο κατω απο το θρανιο και οταν εχουν χρονο, εχουν τελειωσει καποια εργασια να διαβαζουν.Καποια παιδια με ρωτησαν αν μπορουν να φερουν Μικυ Μαους. Τους ειπα πως μπορουν...Μια μαμα ηρθε απορημενη γιατι νομιζε πως το παιδι λεει ψεματα "αποκλειεται η δασκαλα να τα επιτρεπει στην ταξη"
    Δε καταλαβα ποτε το σκεπτικο της.Ετσι ξεκινησα ξανα να διαβαζω αφου τα παιδια μου εφερναν και παλια τευχη για να τα διαβασω σπιτι....Ως και δωρο εκαναν Τομο συλλεκτικο...
    Μακαρι να αλλαξει η αποφαση....ισως ειναι ενα κινητρο τωρα να αγοραζω και εγω που και που.Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε το ηξερα...Εχω σταματησει χρονια βεβαια να το αγοραζω...Το διαβαζα ομως απο τους μαθητες μου.Παντα τους λεω να εχουν ενα βιβλιο κατω απο το θρανιο και οταν εχουν χρονο, εχουν τελειωσει καποια εργασια να διαβαζουν.Καποια παιδια με ρωτησαν αν μπορουν να φερουν Μικυ Μαους. Τους ειπα πως μπορουν...Μια μαμα ηρθε απορημενη γιατι νομιζε πως το παιδι λεει ψεματα "αποκλειεται η δασκαλα να τα επιτρεπει στην ταξη"
    Δε καταλαβα ποτε το σκεπτικο της.Ετσι ξεκινησα ξανα να διαβαζω αφου τα παιδια μου εφερναν και παλια τευχη για να τα διαβασω σπιτι....Ως και δωρο εκαναν Τομο συλλεκτικο...
    Μακαρι να αλλαξει η αποφαση....ισως ειναι ενα κινητρο τωρα να αγοραζω και εγω που και που.Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε το ήξερα και ελπίζω κάτι να αλλάξει την τελευταία στιγμή.
    Καλό μήνα με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!! Με υγεία και χαρά! -:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα! Κι εγώ δεν το ήξερα και λυπήθηκα. Άτιμη κρίση... τουλάχιστον έχω κρατήσει αρκετά παλιά τεύχη, από τότε που ήμουν παιδί. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άλλο ένα τέλος, χμ! Συγχαρητήρια για τη συλλογή σας... Και καλές αναγνώσεις, μικρά και μεγάλα μας παιδιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα Μαρία μου!!!
    Αχ τι κρίμα... Κι εγώ διαβάζω ακόμη κόμιξ και φέτος ξεκίνησε και η μικρή μου...
    Μακάρι να αλλάξουν τα πράγματα. Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή