.

Ενα γλυκό βιβλίο για καληνύχτα

By 11/07/2012 ,


Αυτή η ανάρτηση  έπρεπε να βγει χτες. Σας την άργησα όμως γιατί ο μικρούλης μου ανέβασε πυρετό.

Το βιβλίο που διάλεξα σήμερα από την βιβλιοθήκη μας το είχα κάνει εγώ πρώτα δώρο στην κόρη της κολλητής μου, μετά όμως ,μας έγινε και μας δώρο. Πρόκειται για ένα ποίημα για το αστεράκι. Τα ζωάκια ψάχνουν να το βρουν. Το ιδιαίτερο σε αυτό το βιβλίο είναι ότι έχει φωτάκια στο εξώφυλλο που αναβοσβήνουν καθώς ακούγεται μουσική. Ένα βιβλίο για παιδιά από 3 ετών. Ίσως και μικρότερα λέω εγώ. Άλλωστε αρέσει και στον γιο μου που είναι 2. Επειδή δεν έχει πολλά λογάκια μπορεί εύκολα να χρησιμοποιηθεί και για να κάνουν ανάγνωση τα πρωτάκια.


Αυτά προς το παρόν. Πάω να βάλω θερμόμετρο ξανά στον πιτσιρίκο μού. Το βράδυ έχω το πρώτο μου  σεμινάριο decoupage και αυριο θα σας δείξω την πρώτη μου απόπειρα.





Αστεράκι μου λαμπρό, 
είσαι τόσο φωτεινό! 
Λάμπεις κι είσαι αστραφτερό
σαν διαμάντι στον ουρανό. 
Πιέστε στον κόκκινο κύκλο για ν' ανάψουν τα αστεράκια και ν' ακούσετε το πιο γλυκό νανούρισμα! (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)


Και μην ξεχνάτε τον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό μας   ''Το πιο όμορφο στολίδι''.

You Might Also Like

14 comments

  1. περαστικά στο παλικαράκι σου!! Και περιμένουμε να δούμε την απόπειρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικά στον μικρούλι σου!
    Πολύ καλή η πρότασή σου για το βιβλίο και όσο για το decoupage περιμένουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ,περαστικούλια στον μικρό και να γίνει γρηγορα καλά-))
    πολλά φιλιά του στέλνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γρήγορη ανάρρωση στον μικρούλη σου! Και το βιβλίο καλή επιλογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά στόν μικρούλη σου Μαρία μου!Πού θά γίνη τό σεμινάριο?Στά μέρη μας?Μέ ενδιαφέρη!Καλή επιτυχία!Φιλάκια γειτόνησσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περαστικά στον μικρούλη σου Μαρία μου!
    Ελπίζω να είναι καλύτερα!
    Το βιβλίο θα αρέσει πολύ στη μικρούλα μου, που τρελαίνεται για αστεράκια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γρήγορα περαστικά εύχομαι!!! Αν και τόσες ώρες μετά που γράφω το σχόλιό μου, λογικά ο πυρετούλης θα έχει πέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περαστικά σας!!!! Και σε εμάς αρέσουν τα αστεράκια, μάλιστα το φεγγαράκι μου λαμπρό το έχουμε αλλάξει και το λέμε και αστεράκι μου λαμπρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοριτσάκι μου εύχομαι το παιδάκι σου να γίνει γρήγορα καλά..Μη φοβάσαι τα παιδάκια ανεβάζουν πυρετό και όμως συνέρχοντα εύκολα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικά βρε Μαράκι στο αντράκι σου. Θα περάσει. Ελπίζω το Σκ να είναι περδίκι και να το απολαύσετε.
    Πεθαίνουμε για βιβλία και ειδικά αν είναι και για πρωτάκια. Θα το έχω στα υπόψιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περαστικά στο αγοράκι σου, το βιβλίο φαίνεται πολύ ωραίο, και εμένα του δικού μου που είναι 2,5 κάτι ανάλογα του αρέσουν.. είναι της ηλικίας φαίνεται..φιλιά, Βικτώρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Περαστικά!!! να γίνει γρήγορα καλά!! το βιβλίο φαίνεται απίθανο! αυτό με τα αστεράκια που αναβοσβήνουν πολύ μου άρεσε! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή