.

Καλοκαιρινό βιβίο ευχών

By 9/24/2012 ,

Αυτή είναι η πρώτη μου απόπειρα να φτιάξω ένα βιβλίο ευχών για το γιο μιας φίλης. Δυστυχώς το αποφάσισα μια εβδομάδα πριν την βάπτιση και έτσι δεν είχα χρόνο να κατέβω στο κέντρο να βρω τα κατάλληλα υλικά. Έτσι αυτoσχεδίασα. Πηρά ένα άλμπουμ φωτογραφιών, το έντυσα με ύφασμα χοντρό  και έβαλα μπεζ χαρτόνι για την άμμο. Θα ήθελα να είχα βρει και φυσική άμμο και αφού έβαζα glitter κολλά  να έριχνα επάνω και όση κολλήσει. Θα ήταν πιο φυσικό το αποτέλεσμα . Τα  υπόλοιπα διακοσμητικά βρεθήκαν καθαρά τελευταία στιγμή. Αφού να φανταστείτε ότι το καράβι που ήταν να μπει έξω ήταν αυτό που μπήκε στην σελίδα μέσα ( στην όποια γράφτηκε μετά και το όνομα του παιδιού). Το είχα φτιάξει από πηλό και είχα ντύσει τα πανιά .



Επίσης τα κύματα έγιναν με ασημί Glitter. Δεν έβρισκα μπλε. Ήθελα να δώσει το αποτέλεσμα που είχε το κουτακι για τις δασκαλες . Τα γράμματα κοπήκαν από μαλακό σαν αφρολέξ χαρτόνι. Δεν ξέρω το όνομα του. Με χαρτί δεν μπορούσα τόσο μικρά. 



Ένιωσα μεγάλη χαρά όταν το έβλεπα σιγά  να γράφεται από τους καλεσμένους.
Μπορεί το αποτέλεσμα να μην είναι επαγγελματικό αλλά είμαι σίγουρη ότι θα αρέσει στον μπέμπη γιατί το έταξα ειδικά για εκείνον!

You Might Also Like

12 comments

  1. Πρώτη απόπειρα και πετυχημένη. Είμαι σίγουρη πως άρεσε σε όλους όπως και σε μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο1 Οι πειραματισμοί πάντα κάπου μας οδηγούν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φτιαγμένο με αγάπη και άσχημο γίνεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω τι λες εσύ, εμένα ομως μου άρεσε περισσότερο απο ενα τυπικό και τέλειο βιβλιαράκι.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσει πολύ!!!! Και μόνο που είναι φτιαγμένο με αγάπη δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φανταστικό τό βιβλίο ευχών πού έφτιαξες γειτονοπούλα!!Καί σίγουρα ξετρελλάθηκαν όλοι πού τό είδαν!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια χαρά το έκανες για πρώτη φορά! Και φτιαγμένο με μεράκι, εννοείται θα άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μ'αρέσει κι εμένα να αυτοσχεδιάζω και να πειραματίζομαι!Νομίζω,ότι πάντα τα χειροποίητα είναι καλύτερα από τα επαγγελματικά!!Είναι φτιαγμένα με αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για πρώτη φορά τα πήγες μια χαρά!
    Φαντάζομαι τις επόμενες, που θα έχεις και περισσότερο χρόνο!!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα! Έχεις δωράκι! http://tetradiosyntagon.blogspot.gr/2012/09/christina.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ααα εμένα μου αρέσει πάρα πολύ!!! και μου αρέσει όπως έχεις βάλει τα καραβάκια!! το μπλε έξω, το κόκκινο μέσα!!! μπράβο, σούπερ!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το έκανες τέλειο...μπλε και κοκκινο δένουν υπέροχα μεταξύ τους!!! Και φαίνεται ότι το έφτιαξες με αγάπη και μεράκι!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή