.

Πώς να αποθηκεύσετε τα παιχνιδια των παιδιών.

By 4/29/2015 ,

Όσοι έχετε παιδιά έχετε σίγουρα έχετε αντιμετωπίσει  το  πρόβλημα  της αποθήκευσης των παιχνιδιών.  Το πρόβλημα έχει δύο πτυχές πρώτον πως θα πείσετε τα παιδιά να μαζεύουν τα  παιχνίδια και δεύτερον πως θα οργανώσετε όλο αυτό το χάος.  Επειδή το πρώτο είναι αρκετά δύσκολο πρόβλημα,  άλυτο θα έλεγα έλεγα, σήμερα να ασχοληθούμε μόνο με το δεύτερο . Αν οργανώσουμε σωστά το δωμάτιό τους έχουμε έστω και μικρές πιθανότητες να το δούμε κάποιες στιγμές μαζεμένο.




Μια ιδέα που φλερτάρω εδώ και καιρό είναι τα πλαστικά δοχεία αποθήκευσης από γνωστό κατάστημα που όμως η λύση τους μέχρι στιγμής μου έχει φανεί αρκετά δαπανηρή για τον όγκο των παιχνιδιών για τον οποίο μιλάμε. Παρόλο το κόστος είναι όμορφα ανθεκτικά με όμορφα χρώματα που δίνουν μια άλλη νότα στο δωμάτιο. Είναι επίσης πρακτικά αφού μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν συρτάρια για μεγαλύτερη ευκολία των παιδιών.






Αν πάλι θέλετε μια μόνιμη λύση τετράγωνα ράφια κολλημένα στον τοίχο μπορεί να τοποθετηθούν πολύ εύκολα. Το καλό είναι ότι και όταν το  παιδί μεγαλώσει  μπορεί να τα χρησιμοποιήσει βάζοντας απλά καινούργια στοιχεία πάνω τους . Επίσης μπορούν να χρωματιστούν κάθε φορά ανάλογα με το χρώμα που  επιλέγουμε στους τοίχους .



Αν πάλι πρόκειται για κοριτσίστικο δωμάτιο τότε είμαι σίγουρη ότι μικρή πριγκίπισσα θα ενθουσιαστεί με το έπιπλο κουκλόσπιτο. Μπορείτε να πάρετε μια οποιαδήποτε βιβλιοθήκη και να προσθέσετε μία τριγωνική οροφή.



Αυτό όμως που πρέπει να προσέξετε ειδικά στις μεγάλες κατασκευές είναι να είναι πρακτικές για τα παιδιά . Δεν βάζουμε τα παιχνίδια πιο ψηλά από εκεί που μπορούν να τα φτάνουν. Δεν αφήνουμε ντουλάπια μεγάλα άδεια στα οποία μπορούν να κρυφτούν. Τα τραπεζάκια πρέπει να είναι αρκετά σταθερά.Μην ξεχνάτε ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σκαρφαλώσουν πάνω τους.




Πολλά από τα παιχνίδια των παιδιών είναι αρκετά μικροσκοπικά . Καλό θα ήταν να τα χωρίσουμε σε κατηγορίες και να τα βάλουμε σε μικρά κουτάκια με ετικέτες για να τα βρίσκουν τα παιδιά  πιο εύκολα αλλά και να τα αποθηκεύουν τα ίδια.



Υπάρχουν όμως και παιχνίδια πιο μεγάλα.Γι' αυτά μπορείτε να επιλέξετε καλάθια. Μπορείτε να βρείτε πολύ εύκολα και ψάθινα και υφασμάτινα με χρώματα και σε αρκετά μεγάλα μεγέθη .   Εκεί προτιμήστε να αποθηκεύετε κουκλάκια, μπάλες, αυτοκινητάκια και γενικά παιχνίδια που πιάνουν πολύ μεγάλο χώρο .



Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα δεν είναι ένα ακατάστατο παιδικό δωμάτιο,  αλλά ένα ακαταστατο  σαλόνι . Και αυτό γιατί τα παιδιά θέλουν να αισθάνονται την παρουσία των γονιών τους,και την ώρα που παίζουν . Γι ' αυτό και φέρνουν τα παιχνίδια τους και στα υπόλοιπα δωμάτια . 



Μην βιαστείτε να  κατακρίνετε αυτή τη συμπεριφορά τους . Πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι αυτό γίνεται γιατί έχουν αναγκη να σας βλέπουν . Ξέρω ότι αυτό δεν είναι  πρακτικό . Δεν είναι ωραίο ο χώρος υποδοχής να βρίσκεται σε μεγάλη ακαταστασία όπως βρίσκεται συνήθως ένα παιδικό δωμάτιο.  Καταρχάς πρέπει να το πάρετε απόφαση . Τα παιχνίδια θα βρίσκονται παντού .  Δημιουργήστε λοιπόν το δικό τους χώρο ακόμα και στο σαλόνι . Εξηγήστε στο παιδί ότι μπορεί να παίζει κοντά σας αλλά ότι θα πρέπει να τοποθετεί τα παιχνίδια του στους ειδικούς χώρους που θα έχετε δημιουργήσει . Μερικά ψαχνά καλάθια ή γενικά κουτιά που να ταιριάζουν με την διακόσμηση του χώρου μπορούν να κρύψουν τους μικρούς θησαυρούς των παιδιών .


 Παραπάνω σας παρουσιάσαμε πολλές λύσεις για το παιδικό δωμάτιο και όχι μόνο  . Στη σελίδα μας στο Pinterest  toystorage συλλέξαμε δεκάδες ακόμα λύσεις που μπορούν να σας φανούν πολύ χρήσιμες .


 Εκεί θα βρείτε και εκτυπώσιμες  ετικέτες που μπορεί να βάλετε έξω από τα παιχνιδοκουτα  των παιδιών για να ξέρουν που να τοποθετηθούν το κάθε παιχνίδι . Δυστυχώς δεν βρήκαμε στα ελληνικά όμως οι περισσότερες έχουν και εικόνα που μπορούν να είναι αρκετά πρακτικές για τις μικρές ηλικίες και για τις μεγαλύτερες μια καλή εξάσκηση στην αγγλική γλώσσα 



Τώρα που οργανώθηκαν καλά καιρός να λύσω και  το πρώτο κομμάτι προβλήματος . Δηλαδή να επισκεφθώ τα παιδικά δωμάτια αμέσως και να γεμίσω τις κούτες με τα παιχνίδια που βρίσκονται στο πάτωμα. Θα χαρούμε πολύ να μας στείλετε τις δικές σας ιδέες στο parentslandgr@gmail.com


You Might Also Like

10 comments

  1. Τι ωραίες ιδέες Μαρία μου! Ειδικά αυτή με τις ρόδες με ξετρέλανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες ιδέες μας έδειξες.
    Λάτρεψα το άσπρο κουκλόσπιτο - βιβλιοθήκη!
    Αλλά και τα καλάθια πάνινα ή ψάθινα μου αρέσουν πολύ. Το σπίτι μας πάντως απέχει πολύ από αυτά τα τόσο οργανωμένα και στην εντέλεια τακτοποιημένα δωμάτια, ειδικά στο τέλος της ημέρας. Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρα πολυ ωραίες ιδέες Μαρια για ενα καθημερινό θέμα που απασχολεί ολους τους γονεις! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. Μαράκι μου, πολύ ωραίες οι ιδέες σου. Εγώ σκέφτομαι καιρό τώρα το έπιπλο με τα συρταράκια-κουτιά *από το γνωστό μαγαζί χιχιχι!
    Προς το παρόν, έχω κουτιά αποθήκευσης χάρτινα, και απλώς τοποθετούμε το ένα δίπλα στο άλλο.
    Όσον αφορά την λύση στο μάζεμα εγώ έχω βρεί κάποιες λύσεις.
    1. Βάζουμε μουσική και ξεινάμε να μαζεύουμε. έχω το κοντρόλ στην τσέπη μου και όταν σταματήσει η μουσική πρέπει να μείνουμε ακίνητες εντελώς! Ρίχνουμε τρελό γέλιο και φυσικά έχουμε φάει και τρομερές (ψεύτικες) τούμπες στην προσπάθεια μας να μείνουμε στην στάση ακριβώς που είμαστε.

    2. Κάνουμε διαγωνισμό ποιός θα βάλει τα τουβλάκια πιο γρήγορα στο κουτί. Πολύ θέατρο εγώ! Τρέχω πανικόβλητη και φωνάζω "όχιιιιιιιιιιιιιιιιιι! Εγώ θα τα καταφέρω και θα τα μαζέψω πρώτη"!!

    3. Μετά από όλα αυτά, πλέον την ρωτάω αν θέλει απλώς να μαζέψουμε τα παιχνίδια ή αν θέλει να τα μαζέψουμε παίζοντας! Και ανάλογα με τα κέφια της πράττουμε.

    Είναι 2,5 χρονών η Δώρα οπότε, δεν έχω απαίτηση να το κάνει ή να το σκεφτεί εντελώς μόνη της. Αν και, κάποια απογεύματα έχει προτείνει από μόνη της να μαζέψουμε (μαζί πάντα!)

    Και κάτι ακόμα. Ποτέ δεν ξεκινάμε καινούριο παιχνίδι, προτού μαζέψουμε το προηγούμενο!

    Αυτά από την λιγοστή μου εμπειρία!!!

    Σε φιλώ!

    Μάρθα
    marthablogging.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρθα, ρε συ, τα ίδια ακριβώς κάνω και εγώ. Χαχα :)

      Διαγραφή
    2. Και όσο για το έπιπλο με τα κουτιά από το Ι_ _Α, το έχω πάρει και το έχω στο palyroom και πίστεψέ με, βολεύει πολύ. Η Δάειρα έχει πρόσβαση στο παιχνίδι που θέλει χωρίς να τα ανακατεύει όλα ψάχνοντας, αλλά και τα μαζεύει μετά εύκολα ανά γκρουπάκια.

      Μαρία, ευχαριστούμε για τις ετικέττες στο pinterest! Μου έλυσες τα χέρια μιας και σκεφτόμουν να σχεδιάσω μόνη μου ετικέττες με εικονίδια, τώρα όμως θα υπερ-εξυπηρετηθώ με τις δικές σου :)

      Φιλιά και στις δύο!

      Διαγραφή
    3. Ασπασία, λες να το δοκιμάσω;;;; Το κοιτάζω πολύ καιρό, αλλά δεν ήξερα κάποιον που να το χρησιμοποιεί για να μου έλεγε αν τον είχε βολέψει τελικά!

      Διαγραφή
  5. Πωπω, ιδέες!
    Το κουκλόσπιτο το βρίσκω εκπληκτικό!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφα και τι τακτοποιημένα παιδικά δωμάτια! Ζηλεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή