.

Η λάμψη που χρειαζόμουν

By 2/12/2015


Πριν λίγες μέρες η Μάχη  μας έβαλε ένα challenge. Να κάνουμε κάτι για μας. Ένα πράγμα μόνο για τον εαυτό μας.  Η αλήθεια είναι με έβαλε σε σκέψεις.  Πολλά θα ήθελα να κάνω.Όχι μόνο ένα. Αλλά χρόνος δεν υπάρχει. Πιο θα ήταν αυτό;

Και τότε ήρθε το κόκκινο κουτάκι του beautytestbox ! Ήταν γνωστό τι περιείχε αυτή τη φορά αφού είχε ανακοινωθεί η συνεργασία με τη wella  και τα κομμωτήρια Teo . Να λοιπόν τι θα έκανα για μένα. Θα  αφιέρωνα χρόνο στο δεύτερο φετίχ μου. Τα μαλλιά μου.


Τα μαλλιά   όπως και τα νύχια είναι τα δυο πράγματα που αν μου έλεγες ότι  μου επιτρέπετε μία υπερβολή θα ήθελα να έχω κάποιον να τα φροντίζει καθημερινά. Κάτι τέτοιο είναι απλά μια φαντασίωση αλλά  τελικά νομίζω ότι και αν ακόμα δεν έχω έναν επαγγελματία κάθε μέρα στο σπίτι μου μπορώ να κάνω τη διαφορά με λίγες επισκέψεις στους σωστούς ανθρώπους και τα σωστά προϊόντα.



Wella,Teo



Από μικρή μου άρεσαν οι αλλαγές στα μαλλιά μου. Κοντά, μακριά, ίσια , σγουρά. Τα έχω κάνει όλα. Όλα; Όχι δεν τα έχω δοκιμάσει όλα ακόμα. Δεν έχω βάψει τα μαλλιά μου ποτέ. Και αυτό γιατί το χρώμα τους είναι το μόνο που μου αρέσει πάνω τους. Έχω λεπτή τρίχα, δεν έχω όγκο,  και δεν μακραινουν γρήγορα. Αλλά αν και είμαι μία απλή καστανή είναι το μόνο που λατρεύω. Ξέρω ότι δεν θα αργήσει ο καιρός που θα εμφανιστούν οι πρώτες άσπρες τρίχες. Δεν μπορείς να γλυτώσεις από το χρόνο  όσο και αν τα γονίδιά σου το καθυστερούν. Αλλά σκοπεύω  να το γευτώ όσο κρατήσει. Μετά  μπορώ να πειραματιστώ όσο θέλω με βαφές και να αλλάξω το χρώμα τους.


Τον τελευταίο καιρό  έχω λιγότερη ψαλίδα από ποτέ! Δεν ξέρω αν αυτό έχει να κάνει με την ηλικία  αλλά μου έδωσε την ευκαιρία να τα έχω πιο μακριά από ποτέ. Η φροντίδα τους όμως θέλει λίγο χρόνο. Ήταν πολύ ταλαιπωρημένα  και αποφάσισα να αρχίσω να χρησιμοποιώ  τα προϊόντα για να σας πω εντυπώσεις. Πάμε να δούμε τη περιείχε το αγαπημένο μας κουτάκι;



  • WELLA SP Care Color Mask
  Ξεκίνησα να δοκιμάζω  αυτή τη μάσκα εντατικής θεραπείας και περιποίησης. Παρόλο που είναι ιδανική για βαμμένα μαλλιά  τα μαλλιά μου είναι τόσο θαμπά που ένιωθα ότι θα δω διαφορά και δεν έπεσα έξω! Για όσες μαμάδες όμως έχετε βαμμένα μαλλιά να σας πω  ότι εμποδίζει το ξεθώριασμα αλλά και την χρωματική απόκλιση των μαλλιών!!! Εφαρμόζεται μετά το λούσιμο σε μαλλιά σκουπισμένα και νωπά.Μερικές μαλάξεις και ξεβγάζουμε. Λίγα λεπτά όλες πρέπει να βρίσκουμε για τον εαυτό μας και να  κάνουμε κάτι παραπάνω από ένα απλό λούσιμο.


  • WELLA PROFESSIONALS OIL Reflections  
Το προϊόν αυτό έγινε το νούμερο ένα αγαπημένο μου. Είναι  ένα λάδι περιποίησης και λείανσης με αισθησιακό άρωμα λόγω των αιθέριων ελαίων. Προσφέρει θρέψη και ελαστικότητα. Το χρησιμοποιώ πριν το πιστολάκι γιατί προσφέρει προστασία από την θερμότητα. Και έγινε το αγαπημένο μου γιατί μείωσε στο μισό το χρόνο που χρειάζομαι για το φορμάρισμα ενώ αντίθετα το ίσιωμα και η λάμψη τους κρατάει πιο πολύ!!! Έτσι δεν θα έχω δικαιολογία ότι δεν προλαβαίνω να κάνω ένα απλό φορμάρισμα πια. 


  • WELLA SP Luxe Oil Reconsrtuctive Elixir 
Λάτρεψα όμως  και αυτό το εκλεπτυσμένο ελιξήριο επανόρθωσης  από πολύτιμα εκλεκτά έλαια όπως Argan,Αμυγδάλου και Jojoba. Ήταν ότι χρειαζόμουν. 2-3 σταγόνες στα μήκη και τις άκρες μεταμορφώνουν τα μαλλιά. Λειαίνει , ενυδατώνει   και θα δείτε αποτέλεσμα από την πρώτη κιόλας εφαρμογή!




  • WELLA PROFESSIONALS Brilliance Shampoo
Τα δύο σαμπουάν δεν τα χρησιμοποίησα ακόμα. Το συγκεκριμένο περιέχει σκόνη διαμαντιού και ενισχύει την λάμψη τους. Μπορείτε να το χρησιμοποιείτε συχνά , είναι αρκετά ελαφρύ και προστατεύει τα βαμμένα μαλλιά.

  • WELLA SP  Color Save Shampoo
Το συγκεκριμένο διασφαλίζει την λάμψη των βαμμένων μαλλιών για μεγάλο διάστημα. Έχει ειδικό συστατικό φίλτρο UV  και τρισδιάστατη τεχνολογία για τον καθαρισμό των μαλλιών. Επειδή τώρα τελευταία σταματώ πολύ συχνά μπροστά στις βαφές  δεν το αποκλείω να τα χρησιμοποιήσω σύντομα. Κάτι τώρα τελευταία με τραβάει για μεγάλη αλλαγή. Ίσως τελικά να μην περιμένω τα λευκά!

  • Δωροεπιταγή για λούσιμο και χτένισμα
 Και το καλύτερο απ' όλα είναι ότι θα έχω την ευκαιρία να απολαύσω τα προϊόντα Wella  με την βοήθεια ειδικών. Έκλεισα  ραντεβού  την ημερα του Αγίου Βαλεντίνου στα κομμωτήρια ΤΕΟ και από τα λίγα που διάβασα είμαι σίγουρη ότι μπορώ να αφεθώ και να αφήσω σε εκείνους να με ετοιμάσουν για την βραδυνή έξοδο! Είναι ευκαιρία να νιώσω με τη βοήθειά τους BELLA MAMA!









You Might Also Like

7 comments

  1. α αυτό το κουτάκι μου έχει ξεφύγει! χαίρομαι που έκανες κάτι για εσένα! εγώ να δούμε πότε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα !! Πολύ χαίρομαι που έκανες κάτι για σένα!! Μπράβο φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα είναι καλό να βρίσκουμε χρόνο για τον εαυτό μας και φαντάζομαι ότι σίγουρα το απόλαυσες. Απίστευτο μου φαίνεται πώς αντιστάθηκες στον πειρασμό να βάψεις τα μαλιά σου. Εγώ πάλι από τα 14 άρχισα τα πειράματα... Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα. Κράτα τα όσο μπορείς. Το φυσικό δεν αντικαθιστάται από κανένα βαμένο.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια γυναίκα χρειάζεται να κάνει πράγματα για τον εαυτό της, επιβάλλεται θα έλεγα! Καλά κάνεις και δεν βάφεις τα μαλλιά σου, αργότερα θα έχεις τον χρόνο να το κάνεις. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η ψαλιδα μεγαλος μπελας! σε ευχαριστω για τις συμβουλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ ωραίο κουτάκι!!!! και γω έχω μεγάλο θέμα με το μαλλί!!! σε αντίθεση με σένα που δεν τα έχεις βάψει ποτέ τα μαλλάκια σου (και πολύ καλά το κάνεις - υγεία!) εγώ τα έχω βάψει από πολύ μικρή, άσε δε που οι άσπρες τρίχες έχουν γίνει άπειρες πλέον και δε γίνεται χωρίς!! :) φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή