.

Γλυκό καρπουζάκι από τη μανούλα μου

By 8/27/2014 ,


Σας έχω μιλήσει ξανά για τα γλυκά που φτιάχνει η μαμά μου. Αυτό όμως ήταν από τα αγαπημένα μου και το έφτιαχνε η γιαγιά μου. Οπότε μου ξυπνάει πολλές αναμνήσεις. Εκεί που είμαι  λοιπόν διακοπές, ένα βράδυ αποφασίζω να μπω στο fb  από το κινητό. Και βλέπω να έχει ανεβάσει η μαμά αυτές τις φωτογραφίες από την παρασκευή του γλυκού.  Αμέσως έστειλα μήνυμα ότι ζητώ άδεια δημοσίευσης  φωτογραφιών, να μου στείλει τη συνταγή και να φυλάξει ένα βαζάκι!!! Αν και το τελευταίο το θεωρούσα λίγο δύσκολο τελικά ικανοποιήθηκαν και τα τρία μου αιτήματα. Άμα έχεις τα μέσα....




                                                                  Συνταγή 

1) 1 με  1/2 κιλ. καρπουζόφλουδες τις οποίες καθαρίζουμε (βγάζουμε το πράσινο και το κόκκινο).




2) Σε μια λεκανίτσα βάζουμε 3 κουταλιές ασβέστη και το λιώνουμε με αρκετό νεράκι (όχι με το χέρι)



3) Μέσα στο ασβεστόνερο βάζουμε τις καθαρισμένες καρπουζόφλουδες και τις αφήνουμε για 2 ώρες.



4) Σε μια κατσαρόλα βάζουμε 4 ποτήρια ζάχαρη και 4 ποτήρια νερό



5) Βράζουμε λίγο το σιρόπι να αρχίσει να δένει



6) Έχουμε πλύνει πολλά χέρια τις καρπουζόφλουδες και τις στεγνώνουμε σε ένα πανί



7) Τις βάζουμε στο σιρόπι να βράσουν



8) Στο σιρόπι έχουμε προσθέσει τον χυμό ενός λεμονιού και 3 βανίλιες



9) Βράζουν μέχρι να αποκτήσουν ένα διάφανο χρώμα





Καλή σας επιτυχία!!!!! Και πάλι ευχαριστώ μανούλα.



You Might Also Like

11 comments

  1. το καρπουζι ειναι ενα γλυκο του κουταλιου που δεν εχω δοκιμασει.. Παντως φαινεται υπεροχο!! γεια στα χερια της μαμας!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!! Δεν επχω φάει ποτέ και είμαι πολύ φαν των γλυκών του κουταλιού! Φαίνεται τέλειο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο τό γλυκάκι σου Μαρία μου!!Καλοφάγωτο!!
    Χρόνια πολλά γιά τήν γιορτή σου!!Ελειπα εκτός Ελλάδος!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομιζω οτι προλαβαίνω να φτιαξω. Οταν το βλεπεις ετσι ημιδιαφανο και χρυσαφι θες να το δοκιμάσεις οπωσδήποτε!!
    Μπράβο στη μανουλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ούτε κι εγώ έχω δοκιμάσει!!! Και δεν περίμενα να είναι τέτοιο χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το γλυκό είναι από τα αγαπημένα μου!
    Ευχαριστούμε για τις οδηγίες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. . • * '¨) ¸.
    (¸. • '(¸. • `♥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ !!!ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!!!ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ....ΓΛΥΚΟ Σ/Κ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ γλυκό καρπούζι. Φαίνεται υπέροχο. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή