.

Καθαρίζοντας τους τοιχους

By 2/12/2014 ,


Αν έχετε παιδιά τότε οι επόμενες εικόνες με τους λερωμένους τοίχους δεν μπορεί να σας είναι άγνωστες. Λερωμένα δαχτυλακια αφήνουν τα σημάδια τους παντού! Και φυσικά  δεν είναι δυνατόν να βάφονται οι τοίχοι συνέχεια. 



Επίσης μπορεί τα παιδιά σας να έχουν είτε καλλιτεχνικές ανησυχίες είτε να κάνουν εξάσκηση στα γράμματα που μόλις έμαθαν στο σχολείο.

 Υπάρχει ένας εύκολος τρόπος να καθαρίσουν. Χρησιμοποιείστε μωρομάντηλα και σε ελάχιστα λεπτά θα έχουν καθαρίσει οι περισσότεροι λεκέδες.


 Μάλιστα ακόμα και τα μωρά σας θα το βρουν αρκετά διασκεδαστικό και θα σας βοηθήσουν  πρόθυμα.


Για πιο δύσκολους λεκέδες ένα σφουγγάρι κουζίνας με νερό και σαπούνι θα δώσει την λύση.

Εσάς τι έχουν ζωγραφίσει σε τοίχους κατά καιρούς; 

You Might Also Like

14 comments

  1. καλα απλους λεκεδες αλλα τι γινετια με τους μαρκαδορους και στυλους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρκαδόρους βγαίνει με το κλασικό JIF .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι υπάρχει και ένα θαυματουργό άσπρο σφουγγάρι (στο σούπερ μάρκετ δίπλα στα κλασσικά σφουγγγάρια) που βγάζει όλες τις βρωμιές. Θα το λατρέψεις! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εναλλακτικά το βάφουμε...χαχα! Πάντως αυτό με το μωρομάντηλο δεν το ήξερα! Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σας πω την αλήθεια τους μαρκαδόρους μόνο με το σφουγγαράκι που λεει η Καλη αλλά για τα απλά δεν το χρησιμοποιω γιατι ειδα αλλαγή στην απόχρωση του τοιχου οπότε το αφήνω μονο για τα δύσκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ήξερα ούτε και εγώ για τα μωρομάντιλα αλλά από την άλλη έχω πάψει από καιρό να ζωγραφίζω τους τοίχους μου χαχαχα, αλλά θα έρθει και η στιγμή που θα χρειαστώ την συμβουλή σου όταν θα αποφασίσω να έρθει νέο μέλος στην οικογένεια!Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστούμε για το τιπ. Και τι δεν κάνουν τα μωρομάντηλα, μεταξύ μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ αυτά τα μωρομάντηλα, πάντα και παντού μαζί μας πρέπει να τα έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι τοίχοι στο δωμάτιό τους έχουν παίξει και τον ρόλο .... πίνακα ! Έχω δει από ζωγραφιές, μέχρι αλφα-βήτα και προπαίδεια! Βέβαια οι ίδιοι τοίχοι πριν από ..... τόσα χρόνια, είχαν μαρτυρήσει ως δικό μου παιδικό - εφηβικό δωμάτιο, οπότε δεν πολυμιλάω. Απλά τρίβω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το μωρομάντηλο πράγματι κάνει δουλειά!
    Το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές όταν ανακαλύπτω καινούρια έργα της μικρής καλλιτέχνιδας. Το άσπρο σφουγγάρι δεν μου αρέσει για να πω την αλήθεια. Ναι μεν αφαιρεί τα πάντα, αλλά μαζί με το λεκέ αφαιρεί και μέρος της μπογιάς του τοίχου και φαίνεται μετά μια θολούρα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μωρομάντηλα εε; και εγώ χρησιμοποιούσα τα ειδικά σφουγγάρια σβησίματος! αν και δεν γράφει στους τοίχους ωστόσο δακτυλιές υπάρχουν παντού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε,όλο και κάποιο έργο τέχνης υπάρχει στους τοίχους!Αυτό με τα μωρομάντηλα θα το δοκιμάσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παιδάκι δεν έχουμε αλλά φαίνεται πως κι εμείς οι μεγάλοι μία χαρά τα καταφέρνουμε στο να αφήνουμε τα σημάδια μας στους τοίχους. Κι εγώ το λευκό ειδικό σφουγγαράκι χρησιμοποιώ κι μερικές φορές σφουγγάρι με υγρό πιάτων! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άστα Μαράκι μου. Οι τοίχοι μου είναι μονίμως έτσι!! Δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ μωρομάντηλα. Θα τα δοκιμάσω!! Σ'ευχαριστούμε πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή