.

5 βιβλία που αγαπώ

By 3/11/2013

Τι και αν οι άλλοι βρίσκονται στην τρίτη βδομάδα  του Ηi - 5 εγω παραδοσιακά είμαι πιο πίσω.   Αυτές οι βδομάδες ήταν λίγο δύσκολες και γι'αυτό  έχω χαθεί τελευταία. Ας πάμε καλύτερα στα βιβλία.

Από μικρή  μου άρεσε να διαβάζω. Τώρα τελευταία δεν προλαβαίνω όσο θα ήθελα λόγω των παιδιών. ακόμα και το καλοκαίρι κάπιοα τα διαβαζα μετά τις 12 το βράδυ. Ποσο θα θελα να κάθομαι την Κυριακή με τον καφέ μου στον καναπέ και να διαβάζω.  Θα μεγαλώσουν όμως. Ολα στην ώρα τους.

Το πρώτο βιβλίο μου το έκαναν δώρο. Στην αρχή πέρασαν μήνες που πήγαινα σελίδα σελιδα κάποια βράδια μέχρι που δεν θυμόμουν τι είχα διαβάσει. Έτσι ξεκίνησα από την αρχή και αυτή τη φορά με συνεπήρε τόσο μου το τελείωσα μέσα σε δύο  βράδια. Είναι "Το στοίχημα'' της   Katherine Neville. Ενα στοίχημα για το πως να κλέψεις την Τραπεζα του Κοσμου.  Οσοι ασχολούνται με οικονομικά και υπολογιστές μάλλον θα το βρούν ενδιαφέρον!




  Η μεγάλη μου αγάπη είναι τα κόμιξ. Μικρή ήθελα να  το κάνω και σας επάγγελμα αλλά προτίμησα να μείνω αναγνώστρια. Διάβαζα απίστευτα γρήγορα πολλα τευχη. Λατρεψα όμως πιο πολύ τα παπιά. Σε βαθμό που ανηκω σε εκείνους που γνωρίζουν τους σχεδιαστές και μπορουν να ξεχωρίσουν από τον τρόπο σχεδίασης ποιός είναι ο δημιουργός. Και φυσικά δεν παρέλειψα τα τελευταία χρονια να ζητήσω από τον Αι Βασίλη αυττά τα βιβλία για δώρο!




Και  για να παραμείνουμε στα κομιξ αυτό θα το λατρέψουν και οι μαθηματικοί αλλά και όσοι μας μισούν.


Τα επόμενα βιβλία ανήκουν στην συλλογή μου ''ταξιδιωτικοι προορισμοί''. Οταν ήμουν φοιτήτρια ξεκίνησα να βλέπω εκπομπές για ταξίδια και μακρινούς προορισμούς. Έτσι σιγά σιγά πέρασα και στα βιβλία. Μου αρέσει να διαβαζω για τοπους που σύντομα θα επισκεφτώ αλλά και για εκείνους που ίσως ποτέ να μην έχω την τύχη να πάω.  Οταν όμως είναι να ταξιδέψουμε περνώ μήνες ολόκληρους διαβάζοντας  είτε βιβλία είτε περιοδικά ,είτε ιστοσελίδες. Και φυσικά καταλαβαίνετε οτι τα παρακάτω βιβλία που  αναφέρονται στο ταξιδι του μελιτος που καναμε θα είναι τα αγαπημένα μου.



  Και το τελευταίο  που διάλεξα είναι αυτό που κάθε Χριστούγεννα και όχι  μόνο διάβαζα από την παιδική μου ηλικία για πολλά χρόνια. Είναι οι ''Μικρές Κυρίες'' μόνο που δεν έχω φωτογραφία γιατί έμεινε στο πατρικό μου  πριν 8 χρόνια.

Τα ξαναλέμε με τα 5 τραγουδια που αγαπώ που αύριο θα τα αφιερωσω στον αντρούλη μου που γιορταζουμε 8 χρονια γάμου.




You Might Also Like

10 comments

  1. Καλημέρα! Κάτσε, κάτσε ένα-ένα! Αααα! Εσύ θα το συνδυάσεις με επέτειο!!!!Να ζήσετε! Να τα εκατοστήσετε! να είστε καλά και ευτυχισμένοι ("μονιασμένοι" και χαμογελαστοί). Συνεχίζω..δεν πειράζει..κάλλιο αργά παρά ποτέ (ξέρεις πόσα πράγματα έκανε ετεροχρονισμένα στη ζωή μου? από το να μην τα χα κάνει). Όσο για το Στοίχημα, το έχω διαβάσει. Δοξιάδης για κάποιο λόγο, δεν μου κάνει κλικ (μάλλον θα φταέι η θετική επιστήμη που δνε τα πήγα ποτέ καλά). Καλή εβδομάδα! ΦΦΦφιου πρόλαβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία :) Και εσύ ταξιδιάρα ψυχή και λάτρης των κόμικς βλέπω :) Όσο για τις Μικρές Κυρίες, δεν είχα ανοίξει ποτέ μέχρι που αγόρασα για την κόρη μου :)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να είσαι πάντα ευτυχισμένη με τον άντρα σου και εύχομαι να σε συνοδεύουν στα ταξίδια σου πολλοί τέτοιοι ταξιδιωτικοί οδηγοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να πω πρώτα χρόνια πολλά και ευτυχισμένα και πολύ ερωτευμένα !! Και μετά να ασχοληθώ με τις επιλογές!! Λατρεύω τα κόμιξ!! Παπιοφάν κι εγώ περισσότερο!! Και οι Μικρές Κυρίες εξίσου από τα αγαπημένα μου!! Το Στοίχημα δεν το έχω διαβάσει αλλά φαίνεται ενδιαφέρον!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρώτα πρώτα να ευχήθω. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα και πολύ ερωτευμενα!! Κι ας ασχοληθούμε τώρα με τις επιλογές σου...χαχα!! Κι εγώ τρελαίνομαι για τα κόμιξ..και ιδιαίτερα με τα παπιά επίσης!! Πολύ καλός ο Αη Βασίλης φέτος!! Τις μικρές κυρίες κι εγώ τις διαβάζω κάθε χρόνο!! Απο τα αγαπημένα μου!! Το στοίχημα δεν το έχω διαβάσει αλλά φαίνεται ενδιαφέρον!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσουν οι επιλογές σου Μαράκι!
    Το στοίχημα το έχω διαβάσει, πολύ καλό πραγματικά!
    Λάτρεις των κόμιξ είμαστε κι εμείς, ενώ το Logicomix βρίσκεται στη βιβλιοθήκη μας!
    Για να δούμε και τα τραγούδια που θα επιλέξεις λοιπόν!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω διαβάσει τίποτα απο όλα αυτά αλλά και εγω με τα τραγούδια επειδή εχω επετειο προς τα εκεί προσανατολίζομαι. Να ζήσετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Μαρία μου!Πολύ ενδιαφέρουσες επιλογές! Καλά οι Μικρές Κυρίες ήταν λατρεμένο βιβλίο..! Θα έχεις δει και την ταινία! :) Καλή μας εβδομάδα φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΑΑΑΑΑ αγαπώ Μικρές Κυρίες!!! Τι καλά που τις θυμήθηκες Μαράκι μου!!!
    Τα κόμικς όπως καταλαβαίνεις τα λατρεύω και το Στοίχημα θα το σημειώσω για μελλοντική αγορά.
    Για να ξεκινήσουμε το διάβασμα εντατικά, πρέπει να κόψουμε το blogging:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή